Cum se promoveaza dentistii in mediul online
Tot mai multi dentisti obtin rezultate din promovarea in mediul online prin utilizarea unei simple metode despre care vei afla in continuare.
Este vorba de realizarea unei pagini de vanzare care odata promovata in mediul online genereaza pacienti noi (telefonic sau prin programare online).
Iata mai exact cum am procedat in cazul clinicii Diamond Dental Clinic:
Mai intai am creat un titlu care atrage atentia: "Cand ai fost ultima oara la dentist?"
Un astfel de titlu atrage atentia potentialilor pacienti si ii face constienti de faptul ca ar fi timpul sa vina la dentist.
Apoi imediat afisam un indemn la actiune (astfel obtinem acele cereri de programare).
Continuam cu o constientizare in masa a potentialilor pacienti in care le spunem ca este mai ieftin sa mearga acum la dentist decat sa amane si sa ii coste mai mult.
De asemenea, le dam motive in plus pentru care pacientul este bine sa vina la controalele periodice.
Acum ca l-am convins, este important sa ii spunem de ce clinica Diamond Dental Clinic. Fara aceste motivatii pacientul ar putea alege foarte bine sa mearga in alta parte.
Asa ca am scos in evidenta cat mai multe avantaje. Iata o parte dintre ele:
Insa ce spunem noi, nu este suficient. Este foarte important sa afisam ceea ce spun si alti pacienti.
Asa ca in continuare am expus 2 dintre cele mai bune recenzii primite de la pacientii clinicii.
Pagina o finalizam cu toate datele de contact necesare si indemn la actiune.
Pacientul trebuie sa stie foarte clar unde se afla clinica si sa ii mai oferim o ultima sansa sa se programaze.
In urma aceste promovari, clinica Diamond Dental Clinic a reusit sa atraga pacientii pe care ii dorea.
Este important pentru cabinetul tau stomatologic sa folosesti astfel de pagini de vanzare deoarece vei reusi sa atragi mai usor pacienti in mediul online.
Vrei si tu sa te ajutam in promovarea clinicii tale? Contacteaza-ne sau alege unul din planurile MarketDent.