smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Cum se creeaza o pagina de promovare pentru clinica ta stomatologica?

Stomatologia are multe centre in care isi desfasoara activitatea.

 

Din ce in ce mai multe clinici se infiinteaza, insa in acelasi timp destul de multe isi inchid portile.

 

De servicii stomatologice are nevoie orice om.

 

Sanatatea orala este importanta, iar in momentul in care problemele dentare apar, odata cu ele isi fac aparitia si pacientii la cabinet.

 

Insa, de ce unele clinici stomatologice sunt nevoite sa isi opreasca activitatea?

 

In momentul in care clinica ta este la inceput trebuie sa fii foarte atent “pe ce arunci banii”.

 

Este adevarat ca ai nevoie de o tehnologie moderna pentru a furniza servicii de calitate, insa anumiti medici aloca mult prea multi bani tehnologiei sau aspectului clinicii in momentul in care ei nici nu au un numar echilibrat de programari pentru stadiul in care se afla.

 

Un alt motiv din cauza caruia anumite clinici sunt nevoite sa isi opreasca activitatea este datorat modului de promovare.

 

Acesta nu este actualizat conform obiectivelor pe care le au.

 

MarketDent vine in ajutorul celor care sunt in impas.

 

Sunt o multime de cai prin care iti poti promova serviciile.

 

In acest articol iti vom oferi unul dintre ele.

 

Pagina de vanzare

 

Pagina de vanzare are rolul de a promova clinica ta stomatologica ajutandu-se de o structura simpla

    - Prezentare

    - Mesaje convingatoare

    - Indemn la actiune

    - Atingerea obiectivului: completarea formularelor sau programarea unei consultatii.

 

Aceasta structura simpla la prima vedere, este in substrat mult mai complexa.

 

    - Prezentarea/ textul se realizeaza dupa analiza unor studii/ rapoarte in care se evidentiaza categoria de pacienti ce vin la clinica, tipul de servicii/ oferta, tipul de aparatura, echipa.

    - Mesajele convingatoare trebuie sa fie adaptate la textul paginii de vanzare.

    - Indemnul la actiune (formular sau buton) trebuie asezat strategic

    - Completarea formularului trebuie sa fie printr o cale usoara si rapida pentru potentialul pacient.

 

Cel mai bun mod de a explica creearea unei pagini de vanzare este, bineinteles, analiza pe text. In cazul nostru, analiza pe pagina de vanzare.

 

1. Asadar, asa arata prima sectiune dintr-un landing page al unuia dintre clientii nostri.

 

 

Dentexpert Boutique a dorit sa-si promoveze serviciile de estetica dentara si faciala.

 

Astfel, echipa noastra a optat pentru creearea unei pagini de vanzare prin care sa se detalieze aceste servicii.

 

Prima sectiune are un mesaj convingator si o poza pe masura care sa il faca pe potentialul pacient sa nu paraseasca pagina imediat, ci dimpotriva, sa-l atraga sa citeasca in continuare.

 

2. A doua sectiune a paginii prezinta cateva dintre problemele estetice dentare si faciale ce pot fi tratate in cadrul clinicii.

 

 

Simplu, la obiect si convingator. Plus iconurile ce dau un efect vizual elegant si de incredere.

 

3. In cea de a treia sectiune a paginii am detaliat putin serviciile Dentexpert pentru ca pacientul sa aiba acces la toate informatiile de care are nevoie intr-un singur loc.

 

 

4. Ultima sectiune a paginii contine indemnul la actiune, datele de contact si mesajul ce atrage pacientul spre o programare.

 

 

Marketingul nu este usor mai ales cand vine vorba de cel pentru clinicile stomatologice.

Cu toate acestea, MarketDent face marketingul simplu pentru tine.

Cum?

Tu doar trebuie sa ne contactezi, iar de restul ne ocupam noi!

Esti pregatit pentru urmatorul nivel?

MarketDent – +40 766 320 209