Cum sa primesti un nou pacient in cabinetul tau pentru a obtine recomandari
Pentru a iesi in evidenta intr-un domeniu atat de competitiv, cabinetul dumneavoastra trebuie sa fie in mod constant uimitor pentru pacienti. Scripturile au puterea de a vă ridica serviciul cu pacientii de la unul obișnuit la unul extraordinar. Primirea pacientilor joacă un rol crucial în modul în care pacienții noi și actuali vă percep cabinetul stomatologic.
Iată șase sfaturi pentru crearea unor script-uri de bun venit ce s-au dovedit a fi extrem de eficiente:
1) Fii pregatit
Realizati întâlnirea de dimineață pentru a vedea ce pacienți sunt programați pentru această zi. Uitați-vă la toate notele din fișierele lor pentru a vă familiariza cu istoricul dentar, cu mediul personal și cu interesele. Pentru pacienții noi, asigurați-vă că învățați cât de mult puteți despre ei și înregistrați toate informațiile relevante în fișele lor.
2) Primiti pacienții cu multa căldură
Sigur va doriți ca pacienții - fie noi sau actuali - să simta că sunteți fericiți să îi vedeți. Rețineți că mersul la medicul dentist nu este pe lista de activități favorite. De fapt, mulți pacienți au fobie fata de medicul stomatolog. Primindu-i cu căldură și adresându-va după numele lor, le veti face vizita mai placuta si mai usoara.
3) Cresteti entuziasmul
Tratati toți pacienții, ca si cum ar fi VIP-uri. Atentie nu doar la ceea ce spui, ci si la cum spui asta. Pacienții vor să simtă că sunt centrul atenției atunci când sunt în cabinet. Nu doresc să simtă o întrerupere sau că mai degrabă ati face altceva. Un salut energic și entuziast este un început minunat pentru programare.
4) Asigurați-vă că pacienții se simt acasă
Atunci cand pacienții noi intra in cabinetul dvs, ieșiți din spatele tejghelei și strangeti-le mâna. Arătați-le cabinetul, subliniind toate facilitățile, inclusiv WiFi, băuturi și materiale de lectură. Permiteți pacienților actuali să știe dacă au existat modificări de la ultima lor vizită. Dacă programarile se desfășoară la timp, spuneți-le că vor fi văzuti de catre medic la ora stabilită.
5) Construiți valoarea pentru programare
Nu presupuneți niciodată ca pacienții stiu la ce să se aștepte. Întotdeauna încurajați-i si transmiteti-le energie pozitiva, fie că este vorba de un nou pacient care vizitează pentru prima dată cabinetul sau de un pacient mai vechi care a venit doar pentru un control. Lăsați-i să știe ce urmează. Declarații precum "Doamna Dr. Stan așteaptă cu nerăbdare să va vada dna Popescu" sau " Zâmbetul tău va arăta uimitor cu noua coroană, domnule X. "Declarațiile pozitive ajută la construirea valorii pentru tratament, în timp ce dezamorsează orice anxietate.
6) Nu uitati de limbajul corpului
Asigurați contactul vizual atunci când vorbiți cu pacienții. Stati drept. Postura bună indică faptul că sunteți implicat în conversație și înțelegeți ceea ce spuneți. Nu vă incrucisati brațele ... acest lucru arată că vă simțiți incomod si ca adoptati o postura defensiva.
Concluzie
Modul in care primiti pacientul va da tonul pentru restul întâlnirii. Utilizați aceste sfaturi pentru a crea script-uri puternice care să primească pacienții în mod corespunzător în cabinetul dumneavoastră stomatologic.