Cum Atrag Clinicile Dentare de Top 21+ Pacienti Pe Saptamana Prin Facebook Ads
Te-ai intrebat vreodata cum poti atrage mai multi pacienti prin costuri cat mai scazute dar eficiente? Stiai ca poti folosi Reclamele Facebook cu cazuri de impact pe teme de Implant Dentar, Invisalign sau Neglijenta dentara majora? Popularitatea Facebook a crescut treptat, iar daca acum 10 ani de existenta acestei retele sociale stiau doar tinerii studenti, astazi toate companiile isi creaza o pagina de dezvoltare a afacerilor lor pentru a ajunge la cat mai multi potentiali clienti. Recent Facebook a fost numita cea mai folosita retea de socializara din intreaga lume cu cei mai multi utilizatori activi, lunar.
Aceasta crestere a revolutionat marketingul, inclusiv marketingul pentru dentisti, prin faptul ca a scazut costurile de promovare, imbunatatind in acelasi timp rezultatele. Cea mai puternica parte a Facebook Ads este abilitatea ta directa de a separa audienta nepotrivita de publicul tinta caruia doresti sa i te adresezi folosind targetarea.
Daca în marketingul tau nu se regaseste promovarea prin intermediul Facebook, sa stii ca ignori un urias segment de potentiali clienti. Indiferent ca ai mai incercat Facebook Ads inainte, dar nu te-a convins de valoarea lui, iti voi explica pe scurt cum sa îti imbunatatesti practicile de promovare si sa atragi noi pacienti, folosindu-te de cea mai populara platforma de reclame online din zilele noastre.
In orice campanie de promovare, cea mai importanta este targetarea. Atunci cand îti alegi publicul tinta al reclamei tale, este recomandat sa alegi publicul feminin cu varsta între 35-54 ani, deoarece femeile sunt cele care sugereaza sau iau deciziile atunci cand vine vorba de rezolvarea problemelor dentare.
Foloseste Facebook Ads ca sa îti targetezi clientii existenti
Lista ta de pacienti curenti este un target grozav deoarece deja te cunosc, ti-au dat “Like” si au incredere în serviciile tale. Ei pot constitui o audienta de impact pentru sfarsitul anului prin promovarea unor oferte de tipul “Foloseste-o acum sau pierde aceste beneficii” sau oferte unice pentru servicii Premium.
Targeteaza-ti Audienta Abonata La Newsletter
Oamenii care se aboneaza la newsletter sunt o audienta foarte buna pentru reclame pentru ca sunt deja familiari cu tine sau au avut cel putin o interactiune cu cabinetul tau stomatologic. Este mult mai probabil ca acestia sa raspunda DIN NOU ofertei tale.
Targeteaza Oamenii Care Ti-au Vizitat Site-ul
Oamenii care ti-au vizitat site-ul nu trebuie neglijati, deoarece ei au fost directionati catre tine ca urmare a unei actiuni de-a lor. Poate dintr-o cautare, sau poate dintr-o actiune online sugerata din partea prietenilor sau cunostintelor lor. Indiferent cum au ajuns la tine, important este sa te reconectezi la ei prin intermediul Facebook Ads, targetand categoria de oameni care s-au aratat interesati de serviciile tale prin intermediul paginii web.
Targeteaza Audienta Careia Deja Îi Place Pagina Ta Plus Familia Si Prietenii Acestora
Algoritmul Facebook afiseaza organic pagina ta unui procentaj redus de oameni. Alegand sa targetezi familia si prietenii persoanelor carora deja le place pagina ta, economisesti bani si ai sanse mai mari ca acestia sa interactioneze cu pagina ta, deoarece reprezinta o audienta apropiata. Mai mult, atunci cand aceasta audienta vede reclamele tale, le va aparea în partea de sus a pagini care dintre prietenii/rude apreciaza pagina ta. Aceasta afiliere te ajuta sa formezi o conexiune mai puternica cu noul public si îi îndeamna la actiune.
Targeteaza Publicul cu Interese Relevante
O alta metoda simpla de a îti creste audienta este sa targetezi oameni folosind o combinatie de date demografice, interese si comportament. Exista o multime de combinatii pe care le poti utiliza, în functie de serviciile cabinetului tau stomatologic si de impactul pe care doresti sa il aiba reclama ta. Spre exemplu, poti targeta femei care locuiesc pe o raza de 15 km de cabinetul tau si care sunt interesate de domenii precum sanatate, frumusete, etc., daca îti doresti sa promovezi tratamentul tau de albire dentara. Poti, de astfel, targeta parintii copiilor cu varste intre 10-16 ani, care locuiesc pe o raza de 5 km apropiere de cabinetul tau, atunci cand vrei sa promovezi serviciile de ortodontie.
Targeteaza Un Public Nou Cu Caracteristici Similare Celui Deja Existent
Pe Facebook este denumit Lookalike Audience si este un mod puternic de a te conecta la o audienta noua. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci o lista cu clienti existenti, iar Facebook va genera o audienta noua pe baza intereselor, aprecierilor si urmarilor similare generate de pacientii, vizitatorii site-ului sau abonatii la newsletter–ul tau, deja existenti.
Targeteaza prin excludere
Pentru a imbunatati rezultatele Facebook Ads va trebui sa folosesti si excluderea. Spre exemplu, daca te folosesti de o postare de pe blog despre avantajele implantului dentar si pe care vrei sa o folosesti ca sa creezi o oferta, nu vei vrea sa o afisezi din nou, oamenilor care deja au folosit-o. Excluzand aceasta categorie de public, economisesti bani si scazi sansele de a îi agasa cu reclama ta pe cei care deja au vizualizat-o.
Redacteaza Articole Informative
Iti recomandam sa îti deschizi un blog în care sa postezi constant informatii despre problemele cu care se confrunta adesea pacientii sau cazuri de tratament însotite de imagini din interiorul cabinetului tau stomatologic.
Posteaza-le pe Facebook-ul cabinetului tau pentru a creste nivelul de interactiune dintre pacienti si pagina ta si pentru a spori popularitatea paginii, ceea ce va duce implicit la cresterea numarului de pacienti. Desigur, va trebui sa investesti si în promovarea acestora.
Cere Review-uri Pentru Serviciile Tale
Statisticile arata ca 88 % din oamenii de pe Facebook au încredere în review-urile online la fel de mult ca în cele din viata reala. Dupa terminarea fiecarui tratament dentar roaga-ti clientii sa îsi împartaseasca experienta în mediul online. Odata ce ai obtinut review-uri pozitive, insereaza-le pe pagina de vanzare pentru un plus de credibilitate si pentru a crea o imagine pozitiva cabinetului tau.
Testimoniale Video
Oamenii sunt usor influentabili atunci cand vine vorba de opinia altora. Mai ales în domeniul stomatologic. Include în paginile tale de promovare testimoniale video cu clienti reali care au apelat la serviciile tale.
Marturiile lor te vor ajuta sa oferi dovezi ca serviciile tale l-au ajutat sa îsi rezolve problemele dentare cu succes. Foloseste aceste testimoniale cu un îndemn la actiune de tipul “Programeaza-te si tu”.
Promisiunea
Atunci cand îti creezi textul de reclama, ai grija ce alegi sa promovezi. Pentru clienti conteaza mai mult PROMISIUNEA serviciilor oferite de tine decat oferta de pret. In subtitlu se va furniza dovada.Ca sa te diferentiezi, întreaba-te ce le poti promite pacientilor astfel încat sa îsi doreasca sa vina la cabinetul tau?
Alege un titlu de promovare cat mai scurt
Vrei Sa Atragi Noi Pacienti Începand De Astazi? Lasa-ne pe noi sa îti facem o analiza a situatiei tale curente. Atragerea unor noi pacienti se poate dovedi a fi dificila si s-ar putea sa nu obtii ceea ce îti doresti folosind practicile obisnuite de promovare. De aceea, lasa-ne pe noi sa aruncam o privire mai atenta si în detaliu asupra cabinetului tau ca sa îti putem spune exact pe ce anume trebuie sa te axezi în promovare ca sa poti atrage noi pacienti.