Cele 3 părți implicate în promovarea cabinetului stomatologic
Motivul pentru care orice campanie de promovare nu dă roade este pentru că medicul consideră că este datoria agenției de marketing să îi aducă pacienți noi de calitate, fără ca el să facă nimic. El vrea să atragă pacienți noi care să se comporte la fel ca pacienții vechi cu zero efort.
Practic, acești pacienți care nu te cunosc deloc ar trebui să aibă încredere orbească în tot ceea ce îi spui. Poate că acest lucru era valabil acum 10 sau 20 de ani. Acum pacientul deține informații și are multe opțiuni.
Dacă vrei să ai succes în campania de promovare, trebuie să ții cont că sunt 3 părți implicate:
- Echipa de marketing
- Recepția
- Medicul
Aceste părți nu doar că sunt implicate, sunt și de acord să trateze lucrurile diferit. Dacă vei aborda pacienții noi la fel ca pe cei vechi, nu vei obține rezultatele la care te așteptai.
Vrei să primești gratuit mai multe idei? Rezervă o întâlnire pe Zoom: