smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Cateva idei de promovare pentru dentisti

Trebuie sa recunosc faptul ca pe internet dam de nenumarate articole despre cum trebuie sa faci marketing atunci cand esti dentist, despre cat de important este un landing page sau o campanie de e-mail marketing automatizat.

 

Toate aceste articole insa nu vin in ajutorul dentistilor care nu au timpul si nici cunostintele necesare de marketing pentru a pune in aplicare aceste articole. Ei cauta cateva idei simple de promovare a cabinetului stomatologic.

 

Iata astfel motivul pentru care am ales sa detaliem acest subiect, acela de a oferi dentistilor cateva idei simple de marketing si de promovare a unui cabinet stomatologic.

 

Nu e un secret ca cea mai buna strategie de marketing pe care un dentist o poate avea este aceea de a fi bun in ceea ce face. Nu este un cliseu, trebuie sa fii un dentist bun, deoarece cea mai eficienta metoda de a atrage clientii este aceea a recomandarii. 

 

Asadar, de cele mai multe ori in spatele unei recomandari se afla:  o lucrare de calitate, explicatie la fiecare pas ce are de gand sa faca pacientului, sa realizeze tratamentul/lucrarea fara durere, sa fie un cabinet/clinica curata, dotata corespunzator.

 

Daca toate aceste lucruri functioneaza bine atunci primul pas in dezvoltarea stategiei de marketing a dentistului este deja facut.

 

Iata ideile simple pe care ti le propunem pentru a te promova:

 

1. Sistem de recomandari.

 

Daca criteriile de mai sus au fost parcurse, dar totusi nu primesti indeajuns de multe recomandari, trebuie sa faci mai mult si anume un sistem de recomandari. 

 

Trebuie sa construiesti un sistem de recomandari prin care sa ii incurajezi pe pacienti sa te recomande, dandu-le cartile de vizita sau prin oferirea de discount-uri clientilor fideli.  Asa cum am facut noi pentru Dr. Monica Popa:

 

 

 

2. Pozitionarea brandului.

 

Exista multe motive pentru care trebuie sa rezolvi problema brand-ului cabinetului tau, cel mai important fiind lumea digitalizata in care traim, unde oamenii cauta informatii despre ceva sau cineva prin intermediul internetului.

 

Asadar, numele cabinetului este important, dar si vizualul: logo-ul, pune-l pe cartile de vizita, in paginile de vanzare, pe brosuri.

 

Comunica prin brand ceva ce te face unic, o caracteristica care te scoate in evidentiaza sit e diferentiaza fata de celelalte cabinete.

 

3. Promoveaza-te. 

 

Tot mai multi dentisti obtin rezultate din promovarea in mediul online, fiind o componenta importanta.

 

Promovarea poate fi facuta prin numeroase solutii precum: pagina de vanzare, Facebook Ads, Google Ads, postari branduite. 

 

Pe langa acestea enumerate, se pot realiza si articole de blog care sa dea un plus de incredere intregului sistem.  

 

Iata un exemplu de modalitate de promovare:

 

 

In urma acestor idei simple de promovare, Dr. Monica Popa - medic stomatolog  reuseste sa dubleze saptamanal numarul de clienti pe care il atrage, lucru ce a ajutat la cresterea vertiginoasa a cabinetului stomatologic de la inceputul colaborarii cu echipa MarketDent.

 

Daca si tu vrei sa cunosti o crestere a cabinetului si iti doresti rezultate ca in cazul clientului nostru, te invitam sa ne contactezi.