smile@marketdent.ro +40 766 320 209

5 Tipuri de reclame la cabinetul stomatologic

   Este bine sa constientizezi faptul ca reclamele la cabinetul stomatologic constituie 50% in procesul atragerii noilor pacienti. Jumatatea cealalta este reprezentata de recomandarea de care clinica ta are parte in momentul in care un pacient indruma pe altcineva sa vina la cabinetul tau stomatologic.

 

   In acest articol ne vom axa pe reclamele la cabinetul stomatologic. Mai precis, nu vor fi prezentate tipuri de reclama din exterior (adica cele care apar pe site-ul clinicii sau pe pagina de facebook), ci vor fi evidentiate 5 tipuri de reclame la cabinetul stomatologic care sunt folosite in interior.

 

1.   Sala de asteptare a unei clinici stomatologice este un mediu propice in care pot fi plasate flyere ce pot sa contina oferte pentru diferite tratamente. Orice fel de beneficiu pe care consultatia la clinica ta i-l ofera potentialului pacient este bine de prezentat intr-un flyer sau brosura.

 

2.   Panoul de reclama este o alta modalitate de reclama la cabinetul stomatologic in care, cu ajutorul unui mesaj personalizat, sunt expuse diferite texte. Astfel, poti profita de acest lucru lasandu-I chiar si pe cel care doar trece pe langa clinica ta sa stie ce servicii oferi sau de ce oferte poate beneficia cel care alege cabinetul tau pentru sanatatea orala.

 

3.   Revista clinicii face parte tot din categoria materialelor care trebuie sa fie prezente in sala de asteptare din cadrul clinicii tale. Revista clinicii – reprezinta site-ul clinicii (online), insa tiparit (offline). Se gasesc informatii foarte utile despre mediul in care dumneavoastra va desfasurati vocatia de medic stomatolog. Sunt prezentate atat serviciile de care pacientul beneficiaza, cat si tehnologia pe care o folositi in redarea zambetelor. De asemenea, se pot dezvolta si subiecte precum descrierea echipei, turismul dentar, oferte sau reduceri. Online-ul devine offline prin revista clinicii.

 

4.   Popularizarea brandului – trebuie sa fii constient de faptul ca pacientii tin mult la prima impresie pe care o lasi. Astfel, ai grija ca numele ales pentru clinica ta sa fie unul inspirat, ales cu multa atentie la ceea ce vrei sa transmiti oamenilor. In aceiasi masura este important si logo-ul sau sloganul clinicii despre care am vorbit in detaliu aici.

 

5.  Cartile de vizita, la fel ca flyerele, revista clinicii si brosurile sunt componentele unui intreg sistem de popularizare/ promovare a brandului. Ele aduc un procent semnificativ in graficul promovarii clinicii. Cartile de vizita – desi par neimportante pentru unii, este bine sa stii ca ai pastrat in portofel cartea de vizita a cabinetului X de stomatologie despre care ai auzit ca este foarte bine specializat pe estetica dentara sau implantologie. Micute, accesibile si foarte putin costisitoare, cartile de vizita sunt o modalitate buna de a te face remarcat in domeniul medical.