5 Momente Cheie In Care Poti Obtine Recomandari De La Pacientii Tai
In mod normal, pentru a se sustine si a creste, un cabinet stomatologic trebuie sa vizeze un numar de 25 pacienti noi pe luna. Insa ideal ar fi sa aveti doar pacienti care sa corespunda sistemului dvs de valori. Dar sa reflectam putin asupra conceptului de pacient ideal.
Ce parere aveti despre urmatoarea definiție a pacientului ideal? Cel care ajunge la timp, acceptă cu ușurință planul de tratament achita la timp si te recomanda familiei și prietenilor lui? Vrem să începem cu pacientul nostru ideal deoarece oamenii tind să se înconjoare și să petreacă timp cu oameni asemanatori.
Cu cât suntem mai ocupati cu atat avem mai puțin timp, cu atât mai puțini prieteni si avem tendința de a petrece timpul scurt pe care il avem cu cei care ne sunt de obicei mai apropiați. Așadar, șansele sunt că dacă primiți o recomandare de la un pacient “X”, este posibil să vă aveti ca si nou pacient, unul foarte asemănător cu pacientului dvs. actual.
Prin urmare, atunci când este posibil, ar trebui să vă concentrați pe eforturile de marketing și de recomandare către acel pacient ideal.
Obtine noi recomandări
După cum am spus, 75% -80% dintre noii pacienți ar trebui să provină din recomandările unui fost sau actual pacient, însă multe cabinete stomatologice nu se concentrează pe resursa lor nr. 1 – baza lor actuală de pacienți. Mulți pacienți nu știu că sunteți în căutarea unor noi pacienți. Iata cateva sfaturi pentru a obtine recomandari. Ai putea “rola” aceste idei în timpul unei întâlniri viitoare cu echipa.
La vizita initiala – Un nou pacient care are o impresie favorabila este foarte probabil sa impartaseasca aceasta experienta pozitiva cu altii decat cu un pacient de lunga durata. Ca rezultat, vă sugerăm să încurajați toți pacienții noi să vă facă referire la o simplă închidere prietenoasă la prima lor întâlnire. Mulțumiți pacientului pentru alegerea cabinetului dvs. și spuneți-i “dacă aveți prieteni sau familie care sunt la fel de prietenoase ca tine, ne-ar plăcea să ii avem și ca pacienți!”
După prima lor vizită – ar trebui să luați în considerare trimiterea unei felicitari scrise de mână după vizita inițială pentru a le mulțumi pentru că au facut din cabinetul dvs alegerea lor numarul unu pentru stomatologie. Includeți un “P.S.” la sfârșitul care spune: “Sperăm că veți impartasi prietenilor și familiei experienta dvs. la cabinetul nostru. Ne-ar plăcea să avem mai mulți pacienți ca tine.”
Când pacienții vă complimentează cabinetul- aceasta reprezintă un moment natural de solicitare a recomandărilor pacientului. Răspundeți la compliment spunând: “Suntem bucuroși că ați avut o experiență pozitivă în cabinetul nostru. Ne-ar plăcea ca prietenilor, familiei, colegilor și rudelor tale să aibă aceeași experiență pozitivă și să ii primim ca pacienți noi “.
La finalizarea tratamentului – Solicitarea recomandărilor din partea pacientului este, de asemenea, naturală atunci când pacienții sunt aproape de sfârșitul unui tratament de succes. Intrebarea pacientilor dacă sunt mulțumiți de rezultat și solicitarea recomandarilor atunci când acestia răspund afirmativ, este un un mod natural si usor pentru mulți medici de a obtine noi pacienti.
Implicați-vă echipa – Personalul dvs. poate cunoaște baza dvs. actuală de pacienți mai bine decât dumneavoastră. În cadrul întâlnirilor regulate solicitați sugestii de recomandare a noi pacienti, care să fie confortabile la implementare. Cu atât mai bine, în timpul dimineții, angajații trebuie să ia în considerare să solicite recomandări și să facă din aceasta o parte din rutina jobu-lui la cabinetul dvs. În timpul întâlnirii de dimineață, identificați un pacient “X” pe zi caruia îi veți solicita o recomandare și apoi decideți cine va întreba din echipa.
Marketingul cabinetului dvs. nu trebuie să fie un efort sau ceva foarte scump. Pentru majoritatea pacienților, percepția asupra valorii și grija fata de pacient are foarte puțin de-a face cu ceea ce medicul consideră ca este important pentru ei. De fapt, 67% dintre pacienți vor renunta la a mai frecventa o anumita clinica stomatologica din cauza indiferenței și / sau a modului în care au fost tratați.
Dacă veți începe cu 2 sau 3 idei de marketing interne în această lună iar apoi veți adăuga doar una pe lună pentru următoarele 12 luni, veți fi uimiți de rezultatele pe care le veți vedea în creșterea fluxului de pacienți. Un program de marketing continuu, la care participă intreaga echipa, este cheia pentru creșterea recomandarilor și a fluxului de pacienți nou.
Pentru un plan de dezvoltare al cabinetului pentru tine si echipa ta, consulta pachetele de servicii MarketDent sau intra in legatura cu un consultant MarketDent.