smile@marketdent.ro +40 766 320 209

3 Motive pentru care testimonialele pacientilor ajuta la promovarea online a clinicii tale

   Ne dorim ca tu sa fii mereu informat si sa ai acces numai la articole de calitate.

 

   Tocmai din acest motiv, in acest articol ne-am propus sa dezvoltam promovarea online prin testimonialele pacientilor care au urmat un tratament la clinica ta stomatologica.

   Desi foarte multi medici stomatologi nu inteleg importanta aparitiei pe site-ul clinicii a acestor marturii, va asiguram ca ele joaca un rol foarte important in cresterea popularitatii cabinetului.

 

   In articolul de azi iti vom prezenta 3 motive pentru care testimonialele pacientilor ajuta la promovarea online a clinicii tale.

 

   Sa privim putin in trecut. Mai exact, la momentul in care nu exista mediul online sau chiar daca exista, nu era inca exploatat in aceiasi masura ca acum.

   Clinicile stomatologice nu aveau site-uri unde isi expuneau serviciile sau tehnologia folosita in tratarea problemelor dentare. Astfel, cea mai cunoscuta “tehnica de marketing” folosita era RECOMANDAREA.

 

   Pacientii vechi recomandau clinica stomatologica potentialilor pacienti daca erau multumiti de calitatea serviciilor si de echipa medicala. Nu exista o alta oportunitate de a-ti promova mai bine de atat serviciile.

   Plus de asta, potentialii pacienti erau siguri ca daca merg la dentist dupa o recomandare fac o alegere potrivita. Daca vechiul pacient era multumit, alegerea era usor de facut spre o consulatie. Daca insa, vechiul pacient fusese dezamagit in urma consultatiei, acesta era un semn clar ca trebuie sa ocoleasca respectivul cabinet.

 

   Asa stau lucrurile si acum. Doar pentru faptul ca mediul online s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani asta nu inseamna ca alegerea unui potential pacient spre o consultatie nu se mai face tinand cont de recomandarea vechilor pacienti. Nu prea conteaza cate oferte ai, cate servicii pui la dispozitia pacientului, daca recomandarile, recenziile sau testimonialele lipsesc, ai de pierdut destul de mult.

 

De ce?

 

MOTIVUL NUMARUL 1 – Testimonialele sunt recomandari virtuale

 

 

   Recomandarile sunt o buna cale de promovare.

 

   Este nevoie de un site al clinicii tale stomatologice pentru a te asigura ca oamenii afla de tine intr-o lume in care domeniul stomatologic este destul de mult exploatat, iar competitorii sunt si ei intr-un numar destul de mare.

 

   In final, tu ce urmaresti pentru clinica ta? Sa o promovezi, sa atragi pacienti noi prin mesaje convingatoare si in final sa-I ajuti in hotararea de a veni la o consultatie. Pentru a castiga pacienti noi la clinica nu este de ajuns informatia pe care tu le-o transmiti.

 

   Oricat de mult iti vei lauda cabinetul, potentialul pacient va dori sa gaseasca parerea altor oameni care au fost tratati la clinica pentru a vedea daca experienta lor a fost una placuta sau nu.

   Daca pe site nu exista niciun testimonial, atunci vizitatorul isi va pune un semn de intrebare.

   Este si normal! Daca tu iti lauzi munca si echipa din care faci parte, de ce nu ii lasi si pe ceilalti sa ti-o laude?

 

   "Este oare ceva de ascuns desi clinica iti lasa impresia unor servicii de top?" Cam asa gandesc majoritatea vizitatorilor site-ului cand nu gasesc nicio parere a celorlalti despre clinica.

 

   Cu cat mai multe pareri, cu atat mai mult creste probabilitatea de a castiga alti pacienti noi. Pe langa asta, brandul se va promova mai bine, mai mult, mai repede.

 

MOTIVUL NUMARUL 2 - Fiecare testimonial este scris evidentiindu-se lucruri diferite

 

   Iar, asta ajuta mult la promovarea clinicii. De ce?

   

 

   Chiar daca site-ul are o sectiune speciala in care se detaliaza aparatura sau o sectiune in care se dau informatii despre fiecare serviciu stomatologic, vizitatorii vor sa vada rezultatele!

 

   Un pacient isi va exprima bucuria datorita unui medic specializat pe X serviciu care a avut grija sa-i redea zambetul. Alt pacient isi va spune parerea despre vizita lui la clinica, incantat de tratamentul care a fost efectuat folosindu-se o aparatura de ultima generatie.

   Un alt pacient ii va da increderea si siguranta unor rezultate perfecte potentialului pacient in momentul in care va scrie despre echipa amabila, pregatita si prietenoasa din cadrul clinicii..acesta este procesul prin care un vizitator pe site se tranforma intr-un pacient nou la clinica.

 

MOTIVUL NUMARUL 3 – Testimonialele sunt un argument puternic in orice strategie de promovare

 

 

   Indiferent ca folosesti mai mult marketingul offline si mai putin pe cel online sau invers, testimonialele sunt intotdeauna o solutie buna pentru promovarea clinicii.

 

   Flyere, prima pagina a site-ului, pagina de contact, carti de vizita, articole pentru blogtestimonialele ajuta la intarirea increderii si poate fi de asemenea privit ca un indemn la actiune.

 

 

MarketDent pune pret pe fiecare testimonial, deoarece cunoastem valoarea fiecarui pacient al clinicii tale. Parerile pacientilor tai impreuna cu mesajele noastre de marketing vor aduce un rezultat benefic pentru promovarea clinicii plus o crestere a ratei de pacienti noi la cabinet.

 

Contacteaza-ne la numarul de telefon +40 766 320 209 sau solicita o propunere pentru un plan de marketing pe masura clinicii tale!