smile@marketdent.ro +40 766 320 209

3 lucruri de care sa tii cont in postarile pe pagina de Facebook a clinicii tale

Asa cum bine stim cu totii, Facebook este cea mai mare retea de socializare.

 

Toata lumea cunoaste, toata lumea foloseste, toata lumea cauta.

 

Este important sa existe o pagina de Facebook a clinicii tale, deoarece prin postarile publicate, poti atrage foarte multi pacienti noi.

Daca cineva a recomandat clinica ta pentru serviciile stomatologice excelente, fii sigur ca persoana respectiva va cauta site-ul si apoi pagina de Facebook.

 

Fata de site-ul clinicii, unde limbajul este unul formal, elegant, informatiile sunt bine selectionate si frumos scrise, pe pagina de Facebook postarile pot avea un aer mult mai prietenos si plus de asta este o sansa mult mai mare de a te apropia de potentialii pacienti.

 

Nu trebuie sa uitam: relatia dintre medic si pacient este esentiala atat pentru buna desfasurare a tratamentelor stomatologice, cat si pentru cresterea numarului de pacienti.

 

Insa care sunt lucrurile de care trebuie sa tinem cont in momentul in care postam pe pagina de Facebook a clinicii stomatologice?

 

 

1. MarketDent!

 

Exact! Noi suntem Solutia care vine in ajutorul clinicii tale. Textul cu informatiile potrivite, imaginile resprezentative ce atrag aprecierile oamenilor si garantia ca Facebook da rezultate datorita noua in ceea ce priveste cresterea programarilor.

 

2. Textul

 

Daca postarea include prea multe informatii si este prea lunga, devine plictisitoare de citit. Daca este prea scurt, inseamna ca nu cuprinde toate detaliile ce atrag potentialul pacient spre programare. Trebuie sa stii exact cat este necesar sa scrii, dar trebuie sa respecti si scopul postarii.

 

Vrei o postare informativa despre clinica si beneficiile unui pacient in alegerea ei? Alegi o postare in care prezinti oferta lunii? Prezinti un medic din echipa ta?

 

In orice postare exista anumite strategii pe care trebuie sa le urmaresti pentru a da roade. Doar anumite detalii trebuie expuse. Nu trebuie sa plictisesti cititorul sau sa incerci sa-l faci curios. Niciun pacient nu vine la clinica din curiozitate, ci din siguranta. Asta trebuie sa transmiti prin postarile tale. Siguranta, profesionalism, confort.

 

 

3. Imaginile

 

Am vazut deseori postari pe Facebook ale medicilor stomatologi in care se prezenta un caz stomatologic complex. In toate existau 2 greseli foarte mari:

  • Pe de o parte, textul era foarte mare, informatiile contineau cuvinte din domeniul stomatologic, ceea ce era foarte greu de inteles pentru un simplu pacient. ATENTIE! Nu trebuie sa plictisim pacientii, ci sa-I atragem.

 

Cazul era, intr-adevar, unul complex. Suntem sigur ca munca medicului fusese foarte grea, insa rezultatul perfect. Dar, postarea trebuie sa se focuseze pe obiectivul de a conduce pacientul catre o programare.

 

  • Pe langa faptul ca textul era lung, atasate postarii, existau poze din timpul tratamentului. Sange, instrumentar folosit, etc. Total gresit!

 

Este important sa le aratam oamenilor munca din interiorul clinicii, insa niciodata prin poze din timpul interventiilor. Sau in niciun caz poze de care unii oameni se pot ingrozi.

 

Trebuie sa existe o poza inainte, cateva din timpul procedurii (daca este necesar), insa frumos aranjat cadrul, si cel mai important, rezultatul final. Aceasta este poza cautata de oameni in momentul in care citesc postarea.

 

In nicun caz nu vor sa se sperie de ce se intampla in timpul unui tratament stomatologic. Vor sa vada ca rezultatul este perfect si pacientul multumit,  astefl incat sa ii ofere siguranta ca serviciile oferite sunt premium, iar echipa de medici specializata si pregatita.

 

Daca apelezi la noi, te putem ajuta atat sa ai postari pe Facebook care sa dea rezultate benefice clinicii tale, cat si sa treci la urmatorul nivel. In fond, clinica ta este menita cresterii, nu stagnarii!

 

Contacteaza-ne aici!