smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Strategie Pacienti noi - Exemple (Dr. Leahu si Dentessa)

 

În email-ul anterior ți-am arătat o strategie contraintuitivă de a atrage pacienți noi.

 

Pe scurt, am vorbit despre faptul că cele mai multe clinici stomatologice schimbă des ofertele. Iar asta e greșit.

 

Ceea ce recomand este să alegi în mod strategic un singur tratament pentru care vrei să fii cunoscut pe piață și pe care să îl promovezi minim 3 luni, de recomandat 6 luni sau chiar 1 an.

 

Evident că mai poți promova din când în când și alte tratamente, însă la un buget redus. Focusul fiind pe tratamentul stabilit.

 

Și evident că pacienții vor veni la tine și pentru alte tratamente decât cel promovat.

 

Însă ceea ce e cel mai important este că tot mai mulți oameni te vor reține, vor știi cine ești. Iar ăsta este cel mai mare câștig.

Acesta este avantajul focusării pe un singur tratament.

 

De asemenea, am spus că acest tratament ales nu ar trebui să fie promovat doar printr-o reclamă. Ci ar trebui să existe un cumul de acțiuni, precum:

  • Pagini de vânzare
  • Broșuri
  • Cataloage
  • Reviste
  • Articole
  • Prezentări
  • Etc


Astfel, experiența pacientului se păstrează atât în reclame, cât și pe site sau la clinică.

 

Acum hai să vedem 2 exemple.

 

Spune-mi la ce te gândești când spui Dr. Leahu? Pentru ce este el văzut pe piață ca fiind cel mai bun? Ce tratament îți vine în minte când spui Dr. Leahu?

 

Dinți ficși în 24 de ore”, corect?

 

1. Reclama este convingatoare. Începe cu o întrebare care se adresează nevoilor pacienților. Apoi continuă cu o promisiune mare: “vindecare de 7 ori mai rapidă”. Se finalizează cu un îndemn la acțiune. Poza folosită atrage atenția și inspiră încredere.

 

2. Video prezentare. Videoclipul este scurt și la obiect. Scriptul parcurge următorii pași: Ce oferă? Ce presupune? Ce rezultate obține? Pentru cine este?

 

3. Mărturii video de la pacienții care au apelat la “Dinți ficși în 24 de ore.”

 

4. În anunțurile Google Ads promovează dantura fixă în 24 de ore.

 

5. Pe site găsim încă din Homepage mesajul “Dinți ficși în 24 de ore.

 

Iar acestea sunt doar o parte din acțiuni. Deci, la ce se gândesc pacienții când spun “Dinți ficși în 24 de ore”? La Dr. Leahu, evident.

 

Vezi exemplele mai jos:

 

 

Un alt exemplu, mai precar, dar care respectă această strategie este Dentessa. 

 

1. Reclama a fost axată pe o ofertă care a fost susținută suficient de mult timp încât potențialii pacienți să îi rețină. Poza a fost, surprinzător, acceptată de Facebook. 

 

2. Site-ul a fost menținut mult timp cu aceeași ofertă.

Acum, mulți potențiali pacienți din Ploiești spun Dentessa atunci când se gândesc la aparate dentare.

 

Vezi exemplele mai jos:

 

 

Concluzie:

 

Uită-te cu atenție la clinica ta și stabilește tratamentul pe care îl poți servi cel mai bine. Sau pentru ce tratamente apelează cel mai des pacienții tăi. Sau pentru ce ai dori să vină. Există potențial pe piață? Există concurență care face deja asta? Daca da, cât de focusați sunt ei? Cum poți face tu mai bine? Etc.

 

Când ai stabilit tratamentul, ai încredere și promovează-l pentru o perioadă îndelungată. Rezultatele vor apărea cu siguranță!


Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.