smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Site Dentist: Cele mai importante 3 pagini (după Homepage)

 

Pacienții trag concluzii legate de modul în care le vorbești, modul în care îi tratezi, felul în care arată cabinetul tău și DA, modul în care arată site-ul tău.

 

Evident, totul contează la un site: Structura, designul, conținutul, viteza de încărcare, etc. Însă aici vom discuta doar despre cele mai importante 3 pagini ale unui site pentru dentiști (dupa Homepage).

 

  • Cea mai importantă pagină este: Echipa

 

Fiecare dentist ar trebui să aibă pagina proprie, iar descrierea să fie una personală cu invitație la programare.

 

Pagina “Echipa” este un bun indicator pentru Branding.

 

Daca vizitele cele mai multe sunt în pagina “Echipa” înseamnă că partea de branding este bine pusă la punct. În clinică există o misiune, personalul este trainuit și atent față de pacienți.

 

Dacă, în schimb, pagina cea mai vizitata este cea de “Prețuri”, atunci partea de branding nu este bine pusă la punct, iar serviciile ar necesita un upgrade.

 

Poți verifica asta în Google Analytics.

 

Vezi exemplul de mai jos cu cele mai vizitate pagini pentru 2 clinici stomatologice:

 

 

  • A doua cea mai importantă pagină este: Prețuri

 

De regulă, aici se afișează o listă de prețuri. Aceasta este utilă pentru pacienți, însă există și riscul de a te compara cu alte clinici.

 

De aceea, recomand ca deasupra prețurilor să afișezi aproximativ 3 oferte, ca în exemplul de mai jos:

 

 

Astfel, ei pot fi atrași de una din ofertele tale și vor trece peste tentația de a face comparații de prețuri.

 

  • A treia cea mai importantă pagină este: Tratamente

 

Aici poți “pipera” listarea de tratamente cu “Promoții” și “Studii de caz”, totul într-un design bine gândit. Asta le va sugera că sunt în locul cel mai potrivit.

 

Vezi o schiță mai jos:

 

 

De asemenea, în pagina unui anumit tratament este recomandat ca informația să fie una persoanală, într-un limbaj ușor de înțeles, cu mărturii, studii de caz și promoții (dacă este cazul).

 

Un video cu doctorul discutând pe scurt despre acest tratament și invitând pacientul să se programeze este foarte bine venit.

 

Nu ai site sau vrei să îl refaci pe cel actual?

 

Contactează-ne pentru a solicita o ofertă.


Ești interesat de serviciile noastre de marketing?

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.