[Partea a 2-a] Dă-le un motiv Pacienților noi să vină la Clinica ta Stomatologică
În articolul anterior ți-am arătat cum să creezi o ofertă care chiar atrage pacienți noi.
Acum îți voi mai spune încă un secret care va face ca oferta ta să fie de 10 ori mai eficientă.
De fapt aici greșesc cele mai multe clinici stomatologice când fac oferte.
Apoi le promovează pe Facebook și spun că Facebook nu funcționează.
Apoi le promovează pe Google și iar spun că Google nu funcționează.
Aceste platforme funcționează, oferta ta este de vină.
Uite ce am descoperit noi din testele realizate pentru zeci de cabinete și clinici cu care lucrăm în acest moment:
Oferta NU trebuie să se adreseze oricui are nevoie de tratamentul tau ci trebuie să se adreseze DOAR unui anumit segment de pacienți.
Cu cât mai specific și targetabil cu atât mai bine.
Evident nu pot da exemple, nu ar fi corect pentru clienții noștri. Însă sper să te ajute pontul nostru.
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Si, ca de obicei, dacă preferi să pui dinți în loc să faci Marketing, accesează unul din planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.