smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Pacientul lasă Review NEGATIV? Uite EXACT cum să îi răspunzi

 

Indiferent cât de mult te străduiești să oferi o experiență plăcută pacienților tăi, vei obține și review-uri negative.

 

Iar asta e ok, atât timp cât obții mai multe review-uri pozitive decât cele negative.

 

Când obții un review negativ, nu încerca să demonstrezi că pacientul nu are dreptate. Asta doar va înrăutați situația.

 

În schimb, încearcă să le răspunzi așa:

 

"Ne pare rau că ai avut această experiență. Pentru noi, satisfacția pacientului este foarte importantă. Mi-ar face placere să ne vizitezi pentru a vedea cum putem îndrepta lucrurile. Vom fi mai mult decat fericiți să te ajutăm. Sper să ne auzim în curând!"

 

Oricât de greu ți-ar veni, este mai bine să îi răspunzi astfel decât să devii defensiv. Potențialii pacienți care vor citi review-ul și răspunsul tău, întotdeauna îți vor oferi ție dreptate daca îi răspunzi așa cum ai văzut mai sus.

 

Clinica ta poate fi mult mai eficientă cu strategiile corecte de marketing. Vrei să te ajutăm? 

 

Alege planul cel mai potrivit pentru tine și solicită o propunere scrisă.

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.