Pacienți noi – Cea mai bună Strategie
În acest articol am să îți dau cea mai bună strategie pentru a atrage pacienți noi.
Iar această strategie este contraintuitivă.
Majoritatea clinicilor stomatologice eșuează tocmai pentru că nu știu ceea ce tu vei afla în continuare.
Dar mai întâi, dă-mi voie să ghicesc ceea ce faci acum.
Ca să atragi pacienți noi, ai nevoie de promovare. Nimic nou până aici.
Însă ceea ce faci este că schimbi mereu ofertele și tratamentele.
Dacă săptămâna/ luna asta promovezi implanturi, săptămâna/ luna următoare promovezi fațete dentare.
Iar asta este greșit.
De ce?
Pentru că este prea multă aglomerație în mediul online și offline, prea multe firme se promovează.
În medie, potențialul pacient vede câteva mii de reclame pe zi.
Pentru pacient este greu să reacționeze la reclama ta și este aproape imposibil să rețină oferta ta.
Așa că, ceea ce vrei să faci este să schimbi strategia.
În loc să schimbi mereu ofertele/ tratamentele în promovare, te focusezi pe un singur tratament.
Pentru ce perioadă?
Minim 3 luni. De recomandat 6 luni. Ideal 1 an.
Pentru această perioadă alegi strategic un singur tratament pentru care vrei să te faci cunoscut.
Stabilești bugetul lunar de promovare.
Creezi o mulțime de materiale doar pentru acest tratament:
- Pagini de vânzare
- Broșuri
- Cataloage
- Reviste
- Articole
- Prezentări
- Etc
Ceea ce se va întâmpla în momentul în care aplici această strategie este că potențialul pacient va vedea în mod repetat cum te promovezi sub diverse forme pentru același tratament.
Iar la un moment dat el îți va spune: “Aaa, aștia sunt ăia cu implantul ăla X. Ar trebui să trec pe la ei. Daca tot vorbesc despre asta de ceva timp, înseamnă că fac o treabă bună.”
Aplicând această strategie, clinica ta nu va mai fi văzută ca una care face oferte (deși poți face asta pentru tratamentul ales), ci va fi văzută ca o clinică care face o treabă foarte bună pentru tratamentul promovat.
Astfel, pacienții noi te vor reține și vor avea încredere să vină la clinica ta.
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.