Întrebarea “Cum ați aflat de noi?” - PARTEA A 2-A
În articolul anterior ți-am spus că cei mai importanți pacienți sunt cei care recomandă și cei care sunt recomandați.
Tot în acel articol ți-am spus cum ar trebui să tratezi pacientul recomandat.
Acum îți voi spune cum să procedezi cu pacienții care te recomandă.
În primul rând, cu acordul lor în documentul GDPR, ar trebui să obții adresa lor fizică.
Apoi, lunar ar trebui să printezi un raport al pacienților care te-au recomandat.
Către aceștia vei scrie de mână o notă personală prin care le multumești pentru recomandare. Dacă nu ai timp să scrii, poți pune pe cineva din echipă.
Acea notă va fi trimisă împreună cu un voucher cu o cafea gratuită, 2 bilete la film sau un masaj la un salon de frumusețe.
Dacă dai câteva telefoane poți obține aceste vouchere gratuit, deoarece orice afacere își dorește să atragă noi clienți recomandați de tine.
De altfel, și tu le poți propune să facă la fel cu cei mai fideli clienți ai lor. Dar acesta este deja alt topic despre care vom vorbi în alt e-mail.
Reține esența din cele 2 articole: Întotdeauna ai grijă de cei mai importanți pacienți ai tăi!
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.