Despre poze "Înainte și După" [Studii de caz dentiști]
În urma unui eveniment al unei clinici la care am participat, am avut ocazia să port o discuție cu aproximativ 10 pacienți.
Întrebarea mea a fost de fiecare dată:
“Cum ai ajuns aici? Ce te-a convins să vii la această clinică?”
Jumătate din pacienți au spus că au venit din recomandări.
Ceilalți au spus că au intrat la secțiunea “Cazuri” din site și s-au uitat la pozele “Inainte și După”, asta i-a convins.
Așa că dacă ai ignorat până acum să faci poze înainte și după, ține cont că puteai să ai de 2 ori mai mulți pacienți noi.
O întrebare pe care am primit-o de curând de la un chirurg a fost:
“Pot să pun poze în care se vede și sânge?”
Răspunsul meu a fost:
“Ai văzut la McDonalds poze cu pui tăiați? Nu! Ei pun în reclamă doar produsul final care arată chiar mai bine decât în realitate.”
Așa că recomandarea mea de azi este: Strânge cât mai multe studii de caz înainte și după. Ai grijă ca pozele să fie de o calitate excelentă, mai ales poza cu tratamentul finalizat.
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.