smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Dentistul tăcut este cel mai periculos

 

Există un subiect tabu printre pacienți pe care dentiștii nu îl știu.

 

Iar faptul că dentiștii nu îl știu, îi afectează.

 

Pacienții nu revin, nu îi recomandă și astfel ei nu înțeleg ce se întâmplă.

 

Indiferent cât de bun ești ca medic, dacă nu îmbunătățești acest aspect, vei pierde.

 

Iar daca ești un dentist mai puțin îndemânatic, însă ai bine pus la punct acest aspect, vei atrage mereu noi pacienți.

 

Despre ce vorbesc? Despre comunicarea cu pacienții.

 

Comunicarea cu pacienții nu ar trebui să se rezume doar la “Deschideți gura, vă rog”

 

În realitate este un proces, așa cum îl voi expune în continuare:

 

Salutul: “Bună ziua, ce mai faceți?”

 

Identificare nevoie: “Cu ce problemuță ați venit la noi?”

 

Anunțare inițiere consultație: “Haideți să vedem care este situația.”

 

Anunțare rezumat consultație: “Ceea ce am observat este că aveți câteva afecțiuni mai grave în afară de problema menționată de dvs. Dar pentru că cea menționată de dvs. este mai importantă, o vom rezolva pe ea mai întâi.”

 

Comunicare proces: “Vom începe cu serviciul X. (Detaliază)”

 

Comunicare durată: “Acest proces va dura aproximativ 45 de minute.”

 

Furnizare instrucțiuni: “Pe durata lucrării, daca simțiți vreo durere, ridicați mâna stângă.”

 

Rezumat lucrare: “Am realizat tratamentul X. (Detaliază)”

 

Avertisment: “Este posibil să simțiți o durere de dinți. Este absolut normal. În cazul în care se întâmplă asta vă recomand să luați medicamentul X.”

 

Instrucțiuni post-lucrare: “Vă recomand să nu mâncați sau să consumați lichide în următoarea ora.”

 

Feedback pacient: “Cum a fost pe parcursul lucrării? Totul ok?”

 

Solicitare recenzie: (În cazul în care pacientul spune că e mulțumit): “Știți ce obișnuiesc să facă pacienții noștri mulțumiți? Să ne lase o recenzie pe Facebook. Ați dori să faceți și dvs. acest lucru pentru mine? (se va trimite sms cu link pagină Facebook)”

 

Programare pacient: “Ca să rezolvăm și celelalte afecțiuni vă recomand să veniți săptămâna viitoare. Miercuri ar fi bine pentru dvs.?”

 

Aceștia sunt pașii recomandați de comunicare cu pacientul. Astfel, pacienții se vor îndrăgosti de tine și te vor recomanda.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață