smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Cum să transformi mai mulţi apelanţi în noi pacienți ai clinicii tale stomatologice?

pacienti clinica stomatologica

 

Ce să spun la telefon? Ce să nu spun?

 

Cum să transformi mai mulţi apelanţi în noi pacienți ai clinicii tale stomatologice?

 

Învaţă cum să te descurci cu cel mai obişnuite probleme pe care le poți întâmpina în conversaţiile cu cei care sună la tine în clinică, probleme legate de costuri, programare şi alte obstacole ce pot sta în calea începerii tratamentului stomatologic de care au nevoie.

 

 

Întrebarea #1 Cât mă va costa?

 

Spune asta:

 

  • „Este o întrebare obișnuită și este normal să vreţi să fiţi sigur că costul tratamentului stomatologic se potrivește bugetului dumneavoastră.”

 

  • „Atunci când vă veţi prezenta pentru primul consult programat, doctorul va stabili exact de ce tratament aveţi nevoie pentru a rezolva problema pentru care ne-aţi contactat acum.”

 

  • „Scopul nostru primordial este de a oferi servicii stomatologice de calitate înaltă, la un cost accesibil. Veţi descoperi că preţurile noastre sunt asemănătoare celorlalte clinici din zonă.”

 

  • „Odată ce vom afla de ce tratamente aveţi nevoie, vom discuta împreună despre toate variantele de tratament şi despre care este cea mai bună metodă ca toate costurile aferente să se potrivească bugetului dumneavoastră.”

 

  • „Mulţi pacienţi aleg finanţarea, pentru plata în rate. Va oferim mai multe opţiuni în acest scop.”

 

În loc de asta:

 

„Nu vă pot spune asta.”

 

„Nu vă pot da această informaţie.”

 

„Nu ştiu.”

 

 

Întrebarea #2 Nu mă puteți programa cândva mai devreme?

 

Spune asta:

 

  • „Mi-aş dori să fi avut o posibilitate de a vă programa cândva mai devreme. Haideţi să programăm consultul pentru data disponibilă în acest moment şi vă promit că vă sun dacă se eliberează o altă oră pentru programare mai curând.”

 

  • „O să îl adoraţi pe Dr.X şi întreaga sa echipă! Este cunoscut pentru calitatea foarte bună a tratamentelor stomatologice, acesta este motivul pentru care nu avem programări libere mai devreme.”

 

  •  „Vă promit că orice tratament stomatologic la Dr. X merită aşteptarea.”

 

 În loc de asta:

 

„Nu, îmi pare rău.”

 

 

Întrebarea #3 Pot să revin cu un telefon mai târziu?

 

Spune asta:

 

  • „Mă bucur că ne-aţi sunat astăzi ca să ne spuneţi despre problema dumneavoastră.”

 

  • „Ne-ar face plăcere să avem grijă de dumneavoastră în aşa fel încât să puteţi (denumeşte beneficiul tratamentului – ex. zâmbi din nou scăpa de posibila infecţie şi a nu risca alte complicaţii)”

 

  • „Dacă mai aveţi alte întrebări, probleme cu care vă pot ajuta acum, prin telefon?”

 

  • „Bineînţeles! Şi vă voi contacta şi eu cu plăcere peste câteva zile. Care este numărul de telefon la care vă pot contacta?”

 

În loc de asta:

 

„Sigur.”

 

Transformă cât mai mulţi apelanţi în programări, prin modul în care răspunzi la întrebările şi preocupările apelanţilor tăi, în cadrul clinicii.

Pacienţii vor aprecia şi vor ţine minte empatia şi profesionalismul de care dă dovadă personalul tău de la recepţie, iar eforturile vor fi încununate prin din ce în ce mai mulţi apelanţi transformaţi în noi pacienţi programaţi.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.