Cum sa cresti numarul pacientilor prin construirea unei relatii puternice medic-pacient
În lumea afacerilor, multe companii se străduiesc să găsească modalități de a construi relații cu clienții sau potențialii clienți. Marketingul de construirea a relației dintre client si business, așa cum se știe, poate genera un profit substanțial pe termen lung. Astfel de legături se vor forma în mod natural între medicii dentisti și pacienții lor, insa construirea unei relații puternice si productive intre pacient si medicul dentist necesită un efort conștient și o anumită abilitate din partea dvs. și a echipei dvs.
Construirea unei fundații de încredere și valoare
Pentru a vă asigura că pacienții dvs. rămân mulțumiți de cabinetul și de serviciile pe care le furnizați, nu vă puteți aștepta ca doar abilitățile dvs. profesionale și eficiența echipei dvs. să facă o impresie potrivită. În mediul competitiv, financiar dificil și "zgomotos" de astăzi, dumneavoastră și personalul dumneavoastră trebuie să vă angajați activ în cultivarea relatiei medic-pacient.
O parte din acestea se referă la calitatea serviciilor oferite de cabinetul stomatologic. Este posibil ca pacienții să nu fie capabili să valorifice acest aspect foarte bine, dar puteți face impresia potrivită - de exemplu, personalul de la receptie trebuie sa menționeaze valoarea dvs. excelenta ca medic dentist sau postările social media trebuie sa promoveze constant noua tehnologie de care dispune cabinetul tau. Cu toate acestea, relațiile dintre pacient și medic sunt în primul rând bazate pe un serviciu excelent oferit pacientilor insotit de atenție personală.
Dacă pacienții se simt încrezători în a va încredința reposabilitatea ingrijirii sănătății lor orale, și simt ca veți avea grija de ei, ca le veti recomanda doar ceea ce credeți că este cel mai bine pentru ei, relația se va dezvolta. Și dacă acestora le plac si membrii echipei dvs. și simt că sunt sincer plăcuți înapoi, se vor forma legături și mai puternice. Incepeti acest lucru prin a vă familiariza - așa cum fac noii prieteni - de la început. De aceea, este important ca persoanal resposabila pentru stabilirea programarilor să nu "aibă grijă doar de afacere" în timpul primului apel al pacienților, ci să adune și date personale. Notateși comunicate celorlalți membri ai echipei (inclusiv dvs.), acestea vor servi ca bază pentru conversații amicale de construire a relațiilor ori de câte ori pacienții vă apelează sau vă vizitează cabinetul.
Fiecare pacient este valoros
În mediul competitiv de astăzi, fiecare pacient este prețios ... și așa este si timpul tău limitat cu fiecare dintre ei. Utilizați scripting pentru a ghida membrii echipei în interacțiunile mai semnificative. În moduri oficiale și informale, întrebați pacienții cum se simt cu privire la experiențele lorin cabinetul dumneavoastră. Încurajați-vă asistentul - care probabil petrece mai mult timp cu pacienții decât oricine altcineva din personalul dvs. - sa preia conducerea în construirea relațiilor. Pe scurt, faceți tot ce puteți pentru a convinge pacienții - inca de la prima lor vizită în cabinetul dvs. - ca va pasa nu doar de igiena lor orala ci si de ei.