smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Cum sa castigi si sa pastrezi noii pacienti

Ultimul pas al Experientei Noului Pacient este, intr-un fel, cel mai important. Să presupunem că persoana care se ocupa de programarile telefonice a tratat cu îndemânare apelul inițial al pacientului ... întreaga echipă a ajutat la introducerea noului pacient în cabinetul stomatologic ntr-un mod cald și de încredere ... și ați excelat. Chiar și așa, noul pacient s-ar putea dovedi a nu fi deloc răbdător dacă nu îl programați cat mai curand pentru următoarea întâlnire.

 

 

STABILIREA URMATOAREI PROGRAMARI

Daca va aflati într-un moment în care există mai puțini pacienți decat de obicei  nu vă puteți permite să lasati noii pacienți să va alunece printre degete. Pentru ca va doriti sa faceti o impresie puternică, trebuie să vă asigurați că relația continuă. Iată cum:

 

 1.Dacă este o programare pentru tratament, este recomandat să apară în termen de 7-10 zile de la prima vizită. Aceasta tactica vizeaza două obiective foarte importante. În primul rând, nu este suficient timp ca pacienții să se razgandeasca. De asemenea, dati dovada ca aveti un cabinet  extrem de eficientă și dedicat îngrijirii pacienților săi. Ambele diminuează posibilitatea unei anulări sau a unei programari neonorate.

Va trebui, bineînteles sa îmbunatatiti sistemul de confirmare a programarilor pentru a avea o rata cat mai scazuta de programari neonorate.

 

2.Dacă este o vizită pentru consultatie de rutina va trebui sa va bazati foarte mult pe sistemul  de confirmare pentru a vă asigura că pacienții își păstrează programarile. O altă modalitate eficientă de a atrage pacienții înapoi este de a comunica valoarea consultatilor de rutinain mod regulat. Utilizați un script pe care puteti sa il denumiti "Mai mult decat igienizare" care detaliază serviciile oferite de la igienizare și explică faptul că îngrijirea preventivă este mai bună (mai ușoară, mai puțin costisitoare și mai plăcută) decât stomatologia corectivă.

 


Experiență noului pacient este  concepută pentru a avea ca rezultat o relație de lungă durată, reciproc avantajoasă între pacienți șicabinetul dumneavoastră. Pentru a realiza acest lucru, asigurați-vă că a doua întâlnire se va întampla, înca de la sfârșitul primei întâlniri.