Cum sa atragi pacienti noi pentru tratamentul tau stomatologic
Echipa MarketDent are o experienta destul de mare in marketing.
De aceea iti putem afirma faptul ca pacientii nu sunt niciodata 100% siguri de ce presupune un tratament stomatologic de care au nevoie.
Foarte multi pacienti care vin la clinica au intrebari despre tot ce tine de sanatatea orala, deoarece acest domeniu nu este unul deloc usor.
In acest articol vom dezvolta un landing page (pagina de vanzare) efectuata pentru unul dintre clientii nostri care s-au confruntat cu aceasta problema.
CTDental ne-a marturist ca desi le-a recomandat multor pacienti sistemul revolutionar de implanturi Fast&Fixed de la Bredent pentru a-i ajuta sa-si recapete zambetul, multi dintre ei nu erau hotarati sa inceapa procedura.
Ne-au cerut parerea in acest caz, iar noi i-am ajutat sa inteleaga faptul ca aceasta procedura este mult prea dificila pentru a fi inteleasa pentru un pacient.
Ca sa ajutam clientul si totodata pacientul, am venit cu solutia unei pagini de vanzare informativa.
1. Prima sectiune din landing-page-ul informativ arata la prima vedere ca o pagina comerciala.
Insa, daca privim mai atent, observam ca atat titlul, cat si textul au o alta directie.
Titlul, doreste in prima faza sa informeze potentialul pacient asupra unui beneficiu grandios al sistemului Fast&Fixed: dinti noi intr-o zi!
Pacientii ce veneau la clinica CTDental aveau nevoie sa stie informatii despre procedura, doarece este un tratament ce necesita informare si apoi efectuare.
Indemnul la actiune pune in prim plan o consultatie stomatologica gratuita. De ce?
Simplu, pacientul este atras sa vina la o consultatie gratuita, in cadrul careia va fi informat daca are sau nu nevoie de aceasta procedura.
O consultatie stomatologica gratuita poate fi privita ca un indemn la actiune, insa cu un impact mai mare asupra deciziei unui potential pacient de a veni la consultatie in raport cu indemnul basic (buton sau formular).
2. Pentru cea de a doua sectiune ne-am gandit la un mesaj convingator, plus cateva dintre beneficiile sistemului Fast&Fixed.
Pozele alese au si ele un rol important. Ne-am raportat la pacientii de a treia varsta, respectand un raport efectuat asupra pacientilor care au venit la CTDental.
Fiecare pagina de vanzare este personalizata dupa nevoia si stadiul la care se afla clinica, dar si dupa categoriile de pacienti.
3. Deoarece am ales optiunea paginii de vanzare informativa, in cea de a treia sectiune am explicat sistemul Fast&Fixed.
Textul este scurt, fiind evidentiate doar detaliile cele mai importante.
Limbajul este unul usor, astfel incat potentialul pacient sa inteleaga procedura cat mai bine.
4. Am realizat un videoclip reprezentativ pentru sistemul Fast&Fixed pentru a fi siguri ca informatia dorita ajunge la potentialul pacient.
5. Testimonialele sunt dovezile online ale celor care au apelat la sistemul Fast&Fixed, din cadrul clinicii CTDental
Pacientii multumiti sunt intotdeauna o buna metoda atat de promovare, cat si de atragere.
6. Formularul este un indemn la actiune potrivit pentru ultima sectiune din pagina.
Prin acest landing page am ajutat clientul nostru in obtinerea mai multor pacienti la clinica pentru sistemul de implanturi Fast&Fixed de la Bredent.
Intai am informat, iar dupa am atras pacientii spre o consultatie.
Ai nevoie de pacienti noi la clinica?
Vrei sa te promovezi mai mult pe piata sau chiar sa fii numarul 1?
Clinica ta stomatologica s-a blocat la un nivel si vrei sa gasesti o modalitate sa evoluezi?
Noi suntem solutia potrivita pentru clinica ta stomatologica!
Ia legatura cu unul dintre colegii MarketDent, iar noi te ajutam sa te promovezi!
Ai nevoie sa te convingi? Aici gasesti portofoliul nostru si povestea clientilor care au avut un obiectiv, iar noi l-am implinit.
Mai ai nevoie de dovezi? Contacteaza-ne la numarul de telefon +40 766 320 209 si vei gasi raspunsul la toate intrebarile!