Cum sa aleaga pacientii cabinetul tau stomatologic
Este cabinetul dumneavoastră stomatologic un loc în care pacienții se simt entuziasmați?
Este cel mai dificil pentru oameni să iubească ideea de a merge la un consult stomatologic.
Dacă ne uităm la cele mai de succes cabinete stomatologice din Statele Unite, vom descoperi că sunt o combinație între un spa și un salon de înfrumusețare.
Să analizăm și un mod specific prin care pacienții se simt loiali față de un cabinet stomatologic.
Câștigarea loialității pacienților este o modalitate sigură de a îmbunătăți reținerea pacienților și de a crește numărul de pacienți în cabinetul stomatologic.
Iată o listă cu cele mai bune idei pentru a face din cabinetul dumneavoastră un loc de destinație în comunitatea dumneavoastră:
Sistem și serviciu de albire a dinților.
Una dintre modalitățile prin care am ajutat cabinetele dentare să-și crească numărul de pacienți noi este prin oferirea albire gratuită a dinților.
Albirea gratuită este inclusă în examinarea pacientului nou, radiografiile complete ale gurii și igienizarea dentară (tratamentul gingiilor nu intră în această categorie).
Albirea dinților gratuită trebuie să fie prezentată pe site-ul dvs. web și în diferite locuri din întreaga clinică.
Obțineți un portal web cu informații care sprijină pacienții să se întoarcă în clinica dvs. și scenarii personalizabile care ajută la depășirea apelurilor de ultim moment pentru modificarea programărilor dentare.
Știi zicala, "Nu contează cât de mult cred oamenii că ești grozav, ci contează cum îi faci să se simtă."
Deci, cum îi faci să se simtă pe pacienții tăi?
Cum se simt oamenii când sună la biroul tău?
Cum se simt pacienții când intră în ușa biroului tău și,
În plus, ce conține site-ul tău web? Cum îi invită site-ul tău pe oameni să facă o primă programare și ce este pe site-ul tău pentru a motiva și inspira pacienții tăi actuali să viziteze site-ul?
Cu excepția cazului în care medicii dentiști întreabă pacienții ce își doresc, răspunsul privind serviciile cosmetice este cu siguranță "Nu".
Cum începeți această conversație? Acest lucru se întâmplă în fiecare programare de igienizare și cu siguranță în fiecare examen pentru pacienții noi.
Pe măsură ce asistentele dentare revizuiesc istoricul medical și întreabă despre plângerile principale, acum pun întrebarea de mai sus. Gândiți-vă la alte moduri de a reformula această întrebare deschisă.
Care sunt alte moduri prin care poți pune aceeași întrebare, dar într-un mod diferit?
Personal, aș putea întreba și așa: "Dacă aș putea mișca o baghetă magică și aș putea crea cel mai frumos zâmbet imaginabil, cum ar arăta acesta?"
Încearcă și tu acest lucru și ține evidența răspunsurilor pe care le primești.
Rareori un pacient îți va spune: "Nimic, sunt mulțumit de dinții mei!" Majoritatea vor spune: "Vreau dinți mai albi." Alții vor spune: "Vreau dinți mai drepti."
Punerea acestei întrebări deschise deschide calea nu doar către mai multe servicii de albire a dinților, ci poate duce și la înlocuirea compozitelor vechi, plasarea fațetelor dentare, coroanelor ,etc.
Concluzie:
Asigurați-vă întotdeauna că prezentați produsele pentru igiena orală pe care le oferiți, cele mai bune servicii și tehnologia de ultimă generație pe care o puneți la dispoziție.
Cele mai bune și mai reușite cabinete dentare le oferă pacienților mai mult decât o dentiție obișnuită, ci sunt acele birouri care oferă sentimente pozitive, stimulând emoții și senzații pozitive la pacienți.
Acestea sunt sentimente de confort, plăcere și chiar ceva diferit față de majoritatea locurilor profesionale pe care le vizitează în mod obișnuit. Sensurile se referă la mirosurile și sunetele din biroul dumneavoastră.