Cum aleg pacienții o clinică stomatologică?
Este foarte important să înțelegi procesul pacienților de luare a deciziei pentru că doar așa poți face ajustările necesare pentru a-i motiva să vină la clinica ta.
Când un pacient are de luat o decizie privind alegerea clinicii la care să meargă, va face o cercetare și va examina în medie 3 alternative.
Pentru a lua în considerare opțiunea de a veni la clinica ta trebuie să faci parte din acele 3 opțiuni. Cu alte cuvinte, clinica ta trebuie să fie suficient de vizibilă și suficient de interesantă pentru ca pacientul să o ia în calcul.
Pacientul își va exprima preferința pe baza unui scor realizat în mintea lui. Acest scor poate include calitatea serviciilor, costurile, etc.
De exemplu, un student poate alege o clinică în funcție de costuri. O persoană cu o situatie financiară bună poate alege în funcție de calitatea serviciilor.
Iată cele mai importante 4 caracteristici pe care pacienții le analizează:
1. Profesionalismul dentistului sau al clinicii;
2. Atenția pentru pacient;
3. Locația clinicii;
4. Prețul tratamentelor
Caracteristica cea mai importantă asupra căreia ar trebui să se axeze orice clinică este profesionalismul. Niciun pacient nu își dorește să meargă la o clinică lipsită de profesionalism (chiar dacă plătește mai puțin).
Asta include o imagine plăcută atât a site-ului, cât și al clinicii. Echipă prietenoasă care inspiră încredere. Cazuri “Înainte și După” uimitoare. Prezența permanentă în Social Media. Și multe altele.
Pacienții sunt dispuși să plătească mai mult atunci când înțeleg beneficiile care vin odată cu atenția care li se acordă. Orice investiție în tehnologie care este explicată pe înțelesul pacientului contribuie la creșterea “scorului” de preferință.
Locația este în multe cazuri importantă. Pacienții aleg să meargă la o clinică aproape de ei. De aceea, observăm tot mai des relocări ale clinicilor în zone cu mult trafic.
Prețul tratamentelor este o caracteristică analizată de pacienți, însă nu cea mai importantă. Pacienții sunt conștienți că sănătatea și siguranța este mai importantă decât prețul cel mai mic.
Când pacientul alege să meargă la o clinică unde prețul este mai mic, asta este pentru că nu au înțeles calitatea serviciilor tale care să justifice prețul ridicat.
Acum că ai aflat care este procesul de luare al deciziei, poți începe să faci ajustările potrivite pentru a atrage mai mulți pacienți.
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.