Crearea Loialității Pacienților
Cabinetele dentare pot începe prin evaluarea strategiilor lor actuale de retenție a pacienților și de atragere a noilor pacienți și identificarea domeniilor care pot fi îmbunătățite.
Pornind de aici, veți dezvolta un program de loialitate a pacienților care să se alinieze cu obiectivele și valorile practicii dumneavoastră, precum și cu nevoile și preferințele bazei de pacienți.
Proiectarea unui Program de Loialitate al Pacienților poate Include:
Recompense:
Ce recompense sau stimulente vor fi oferite pacienților pentru loialitatea și implicarea lor față de cabinetul dumneavoastră stomatologic? Cum vor fi comunicate și distribuite aceste recompense pacienților dvs.?
Eligibilitate:
Ce pacienți vor fi eligibili să participe în programul dvs. de loialitate al pacienților? Va fi deschis tuturor pacienților sau vor trebui îndeplinite anumite criterii (de exemplu: programarea prealabilă a programărilor de igienă dentară, apelarea cu 24+ ore înainte pentru a schimba o programare dentară, recomandarea de noi pacienți)?
Comunicare:
Cum va fi comunicat programul de loialitate pacienților? Va fi promovat prin buletine informative prin email, pe rețelele de socializare sau prin afișaje în cabinet? Cum vor fi pacienții reamintiți de recompensele lor și încurajați să își programeze programările?
Urmărire și raportare:
Cum va urmări practica și va raporta succesul unui program de loialitate? Ce valori vor fi utilizate pentru a-i evalua eficacitatea (de exemplu: ratele de reținere a pacienților, ratele de recomandare, pacienții noi și creșterea veniturilor)?
Prin luarea în considerare a acestor factori și prin proiectarea unui program de loialitate a pacienților care să răspundă nevoilor atât ale cabinetului dentar, cât și ale pacienților săi, cabinetele dentare pot îmbunătăți reținerea pacienților, atrage pacienți noi și, în cele din urmă, să-și extindă activitatea dentară.
Obțineți Mai Mulți Pacienți Care Să Ceară Îngrijirea Dvs.
Întrebați-vă pacienții : "Care este un lucru pe care îl putem face pentru dvs. astăzi care să creeze cel mai frumos zâmbet, ce ar fi acela?"
Majoritatea pacienților vor răspunde spunând: "Vreau dinți mai albi!"
Da, unii pacienți vor menționa că doresc dinți mai drepți, iar mulți alți pacienți vor avea o varietate de alte răspunsuri. Începeți să adresați această întrebare pacienților și vedeți singuri cum răspund pacienții.
Recompense pentru Cabinetul Dvs. Dentar și Pacienți.
Datele cele mai recente arată că doar 17% dintre cabinetele dentare oferă activ servicii de albire a dinților pacienților lor. De ce este așa?
Suntem prea ocupați curățând dinții și încercând să convingem pacienții să-și programeze următoarea vizită la dentist? Ce nu este în regulă în această imagine?!
Un simplu sistem care nu doar că va menține programul dvs. plin, ci și acest sistem de recompense pentru pacienți numit Celebrity Smiles Club.
Clubul a demonstrat de-a lungul anilor că atrage mai mulți pacienți noi care apelează la cabinetul dvs. și își programează o programare pentru pacienții noi.
Celebrity Smiles Club este similar cu oferirea pacienților unui program de membru, asemănător cu o aderare la COSTCO sau NETFLIX. Când pacienții fac parte din "Club", știu ce li se cere pentru a obține recompensa lor, adică un stilou de albire a dinților gratuit. Pacienții se înscriu în
Celebrity Smiles Club și înțeleg așteptările pentru a obține recompensa lor.
Aceste așteptări sunt:
- Înscrie-te în Club
- Programează în avans programările regulate de igienă dentară
- Sună cu (X zile) înainte pentru a schimba o programare.
- Când pacienții își păstrează programarea dentară, sunt recompensați la vizita lor de igienă dentară cu un stilou de albire gratuit.
- Majoritatea pacienților vor cumpăra încă unul sau două stilouri, ceea ce adaugă o mare producție netă veniturilor dvs.
-Achiziționați produsele de albire la prețuri de distribuție și, în schimb, oferiți pacienților un stilou gratuit și o reducere pentru a cumpăra alte produse de albire.
* Imaginați-vă că un pacient plătește 200 lei pentru un stilou de albire, iar dvs. ați plătit un preț de distribuție de 50 lei pe stilou.