Ce trebuie să ofere cabinetul tău dentar pentru a atrage mai mulți pacienți
Exprimarea recunoștinței și a empatiei, aprecierea eforturilor echipei tale, grija față de pacienți, toate acestea sunt elemente importante pe care trebuie să le ofere cabinetul tău dentar pentru a atrage mai mulți pacienți.
Poate te întrebi de ce trebuie să prioritizezi toate acțiunile prin care oferi. Pentru că îți transformă cabinetul stomatologic în ceva ce pacienții sunt mândri să împărtășească cu alții, iar atunci când integrezi strategii inteligente de social media, audiența ta va observa acest lucru.
În continuare, îți vom prezenta 3 pași cheie pentru a încorpora acțiunile prin care oferi în strategia de creștere a cabinetului tău.
1. Atunci când oferi, cabinetul tău devine mai atractiv pentru pacienții sau potențialii tăi pacienți
Tindem să credem că oamenii devin din ce în ce mai orientați către sine, însă studiile arată contrariul.
Consumatorii din zilele noastre sunt atrași de afacerile care aspiră la valori conturate în jurul ideii de investiție într-o lume mai bună.
2. Atunci când oferi, îmbunătățești spiritul de echipă al colegilor tăi
Studiile arată că 67% dintre angajați preferă să lucreze într-o companie care contribuie pozitiv la dezvoltarea comunității.
O echipă fericită înseamnă o experiență mai bună pentru pacient, iar asta înseamnă creștere pentru cabinetul tău dentar.
Atunci când ești darnic, ești un model pentru echipa din care faci parte. Atunci când faci bine și îi ajuți pe alții, devi un model de urmat.
3. Când oferi, îmbunătățești notorietatea cabinetului tău dentar și dezvolți relații cu organizațiile locale
Social Media are un impact enorm în peisajul marketingului digital de astăzi. Atunci când postezi exemple prin care ai dăruit celor din jurul tău, formezi relații mai solide cu pacienții tăi și ești privit cu admirație de către afacerile locale care pot contribui la dezvoltarea cabinetului tău dentar.
Un client drag nouă, spune:
”O dată sau de două ori pe an, obișnuiesc să merg la cabinet Sâmbăta și să ofer tratamente gratuite persoanelor care au nevoie de acestea și nu au posibilități financiare pentru a se ocupa de sănătatea lor dentară. Câteva ziare locale au scris articole despre această inițiativă.”
Identificarea oportunităților prin care să oferi
- Fii recunoscător!
Exprimă-ți recunoștința și mulțumește-le tuturor celor cu care vorbești astăzi la cabinet. Procedând astfel, îți vei influența echipa să aibă o atitudine mai abordabilă, mai pozitivă.
Mulțumind pacienților online sau atunci când vin la cabinet, te vei conecta cu ei la un nivel personal, emoțional.
“Recunoștința nu este doar cea mai importantă dintre virtuți, ci și părintele tuturor celorlalte.” Marcus Tullius Cicero
- Fii empatic!
Ascultă-ți pacienții! Aratându-le că îți pasă de gândurile și trăirile lor îi vei face să se simtă importanți și astfel vei consolida relația cu aceștia. Acest principiu nu se aplică numai în relația medic-pacient, este esențial și în interacțiunea cu fiecare membru al echipei tale.
Vorbește cu ei despre cabinetul tău stomatologic și discutați despre cum puteți îmbunătăți rezultatele. O astfel de abordare îți va aduce success pe termen lung.
- Transformă-ți pacienții în vedete pentru o zi!
Prin distribuirea unei fotografii alături de unul din pacienții tăi în care vorbești despre unul sau două lucruri pe care le-ai învațat despre el, vei transmite ideea că echipa ta este concentrată, de asemenea, pe construirea relațiilor interumane. Nu uita să soliciți acordul persoanei înainte să postezi!
- Arată-ți recunoștința față de pacienți
Vrei să îți crești numărul de followeri? Vrei să îți răsplătești comunitatea? Organizează o tombolă pe Facebook sau Instagram și oferă un voucher simbolic ce constă într-un prânz la restaurant, bilete la film, produse de igienă orală sau un tratament de igienizare dentară. Rezultatele nu vor întârzia să apară.
Chiar dacă ai mai încercat astfel de abordări în trecut sau abia începi să le folosești, creșterea utilizării canalelor de social media te ajută să distribui ușor informația care dorești să ajungă la publicul țintă.
Postează o fotografie alături de colegii tăi, însoțită de câteva cuvinte prin care exprimi cât de mult îți place să lucrezi alături de ei și să le redați pacienților sănătatea, zâmbetul și încrederea în sine. Atunci când vorbești despre ceea ce oferi și postezi despre cât de mult îți pasă de pacienții tăi, echipa sau comunitatea din care faci parte, vei atrage atenția celor care sunt în căutarea unui medic stomatolog căruia să-i încredințeze sănătatea dentară.
Totodată, pacienții tăi vor să știe despre tine! Nivelul de implicare și faptul că dăruiești, le va reconfirma faptul că au luat o decizie bună alegând să vină la cabinetul tău dentar și mai mult decât atât, vor fi mai predispuși să te recomande familiei și prietenilor.
- Fii transparent!
Oamenii își dau seama atunci când ești sincer și nu încerci, de fapt, doar să te promovezi. Evită să închei o postare prin care arăți că ai oferit ceva, cu “nu uita să te programezi pentru următoarea igienizare!”.
- Fii creativ și explorează opțiunile fiecărei platforme, prin:
- Live-uri pe Facebook
- Story-uri pe Instagram
- Conținut de tip video
- Articole de blog
- Postari de tip infographic
Misiunea MarketDent
Să oferim servicii de marketing specializate pentru domeniul stomatologic cu scopul de a contribui la creșterea imaginii clinicilor și a numărului de pacienți.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.