smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Ce spui când Pacientul întreabă de PREȚ la telefon?

 

Este bine sau nu să dăm prețul la telefon?

 

Poate că este puțin riscant deoarece îl poți pierde fără să înțeleagă calitatea serviciilor tale.

 

Însă furnizarea prețului este necesar pentru a-l ajuta să se pregătească financiar.

 

Cu toate acestea, nu ar trebui niciodată să îi spui un preț fix, ci o variație de prețuri.

 

De exemplu, la întrebarea “Cât costă un implant?”, ar trebui să răspunzi: “Între 500 euro și 1000 euro, în funcție de ce este cel mai potrivit pentru dvs. Lucru pe care putem să îl aflăm doar în urma unei consultații.

 

Nu se oferă un preț fix din 2 motive:

 

1. Pacientul va ramâne cu acel preț în minte și nu va accepta o eventuală majorare.

2. Oferă pacientului oportunitatea de a da mai multe telefoane pentru a face o comparație.

 

Stabiliți în avans cu echipa care sunt variațiile de preț pentru fiecare procedură.

 

Eventual, celor care sunt interesați doar de preț li se poate face o ofertă la telefon, de ex. o consultație gratuită sau o reducere la un anumit tratament.

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.