smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

1
2

Lecția #5 Scopul paginii de vânzare locale

  În materialul anterior a fost definit termenul “pagină de vânzare” și a fost explicat modul în care această pagină funcționează. În completarea materialului anterior, astăzi îți va fi prezentat scopul unei pagini de vânzare locale.   Scopul paginii de vânzare constă în a oferi cel mai mare beneficiu (beneficii) în ceea ce privește motivul pentru care ar trebui să vă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #4 Cea mai importanta piesă – Pagina de vânzare

  Ce sunt paginile de vânzare și cum funcționează?   O pagină de vânzare este o pagină de pe site-ul vostru, care este concepută pentru a converti vizitatorii în pacienți. Este diferită de celelalte pagini de pe site, deoarece respectă urmatoarele criterii:   are un formular care vă permite să captați informațiile unui vizitator în schimbul unei oferte dorite; unicul scop al paginii de vânzare este de a...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #3 Cea mai mare inovatie: Google AdWords pentru promovarea clinicilor stomatologice

  Google este una dintre cele mai influente și de succes companii ale epocii informaționale. Dar știați că aproximativ 90% din veniturile Google provin din serviciile sale de publicitate?   Acest program se numește Google AdWords, iar specialitatea sa este marketingul cu plata pe clic (PPC).   Există câteva motive pentru care AdWords se evidențiază de alte servicii de marketing online, dar puterea sa principală este întinderea...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #2 Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) vs. Pay Per Click (PPC)

  Atunci când luați decizii cu privire la modul de investiție a timpului și a bugetului de marketing online, există câteva distincții importante de luat în considerare, inclusiv diferența dintre anunțurile PPC (pay-per-click) și clasamentele SEO (optimizarea motoarelor de căutare).   SEO este o strategie utilă pentru a ajunge la noi pacienți online, dar anunțurile plătite pe Google sunt mai eficiente.   Deci, cum pot...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #1 De ce formele tradiționale de marketing sunt mai puțin eficiente?

  În epoca noastră digitală, metodele tradiționale de marketing, sunt acum în cea mai mare parte irelevante. În prezentul curs vă voi oferi un exemplu dintr-o carte citită recent intitulată: “Ultimate Guide To Local Business Marketing “ și o explicație clara în ceea ce privește marketingul digital vs marketingul tradițional.   Exemplul din carte prezinta povestea unui avocat consacrat care se bucură de o...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local
1
2