Lecția #9 Cum să găsești cele mai bune cuvinte cheie pentru a începe
Pentru SEO, este necesar să faceți o cercetare completă a cuvintelor cheie și să prezentați o listă de sute sau mii de variante de cuvinte cheie pentru o clinică stomatologică, dar nu este ceea ce vă recomandăm și în cazul unei campanii locale cu plată pe clic (PPC).
Gândiți-vă la perspectiva voastră ideală și întrebați-vă: „Ce ar cauta un pacient ideal în Google pentru a găsi o clinica stomatologica care face ce fac eu?”
Gândiți-vă la cuvintele cheie evidente și scrieți-le. Și asta este! Tocmai ați realizat prima etapă de cercetare a cuvintelor cheie. Poate fi o listă mică, dar este bine pentru ca trebuie să începeți campania concentrându-vă pe cele mai bune cuvinte cheie, cele mai direcționate.
De exemplu, pentru un medic stomatolog, există o serie de cuvinte cheie care descriu ceea ce fac: stomatolog cosmetic, stomatologi cosmetici, stomatologie cosmetică, ortodont, etc.
În plus, există variații ale serviciilor / procedurilor specifice pe care le oferă precum, implanturi dentare, coroane, proteze fixe și mobile, aparat dentar etc.
O clinica stomatologică locală poate depăși concurenții naționali, dar este o bătălie mai greu de câștigat, mai ales atunci când sunteți la început de drum.
Începeți doar cu cele mai bune și mai direcționate cuvinte cheie și extindeți-vă de acolo.
În general, cu cât este mai specific și relevant cuvântul cheie, cu atât va avea o calitate mai mare și cu atât este mai probabil să se transforme într-un rol principal.
Este puțin probabil să descoperiți un cuvânt cheie magic la care nimeni nu s-a gândit vreodată înainte (pentru că, dacă nimeni nu s-a gândit vreodată la asta, probabil că nimeni nu o va tasta în Google). Deci, păstrarea lucrurilor simple și direcționate este calea de urmat.
Cercetarea cuvintelor cheie este unul dintre cele mai importante aspecte pe care nimeni nu trebuie să le neglijeze sau să le treacă cu vederea atunci când vine vorba de optimizarea locală a motoarelor de căutare pentru propria clinică.
Cu toate acestea, alegerea cuvântului cheie local adecvat care poate aduce un trafic și o vânzare mai bună pentru clinica voastră poate fi o provocare, dacă nu știți să efectuați corect cercetarea de cuvinte cheie locale.
Cu excepția cazului în care clinica voastră este încărcată cu un buget generos, care vă permite să o testați rulând simultan câteva campanii PPC. Și apoi pe baza rezultatelor să obțineti cel mai profitabil cuvânt cheie pentru clinică.
Oamenii vizitează cel mai adesea medicii stomatologi în zona lor imediată. Concentrarea eforturilor SEO pe cartierele vizate sau codurile zip este ceea ce este cunoscut sub numele de SEO local. Crearea de conținut direcționat pentru site-ul vostru web și introducerea cuvintelor cheie care reflectă ceea ce pot căuta pacienții din apropierea voastră, îi vor ajuta să găseasca site-ul vostru.
Pentru a apărea în rezultatele căutării Google (acolo unde au loc majoritatea căutărilor), este important să începeți cercetarea cuvintelor cheie cu Google.
Procesul este simplu:
- Faceți o listă cu orice termen la care vă puteți gândi că oamenii ar putea folosi pentru a vă găsi clinica online;
- Grupați termenii asociați;
- Folosiți instrumente de cuvinte cheie pentru a vă perfecționa lista;
- Lucrați pentru a crea o listă de termeni în cea mai mare parte cu coadă lungă care se concentrează pe traficul local. Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt cele care conțin cel puțin trei cuvinte, astfel încât cu cât sunt mai lungi, cu atât căutarea devine mai specifică.
Iată câteva sugestii pentru a alege cele mai bune cuvinte cheie:
- Nu alegeți cuvintele cu cel mai mare volum de căutare
Cuvintele cheie cu cele mai mari volume de căutare au adesea cea mai mare concurență. Dacă doriți să faceți marketing cu plată, cuvintele cheie de căutare înaltă vă pot scurge cu ușurință bugetul. Deoarece încercați să vizați traficul local, căutați cuvinte cheie cu un volum de căutare scăzut până la mediu. Și dacă găsești unul cu concurență scăzută, și mai bine.
- Geo-locație
Concentrați-vă pe cuvinte cheie care au termeni specifici locali, cum ar fi numele orașului în care activați. Acest lucru va atrage pacienții care se află în apropierea voastră.
- Cuvinte cheie cu coadă lungă
După cum am menționat, cuvintele cheie cu mai mult de trei cuvinte vor ajuta la vizarea persoanelor aflate în apropierea clinicii voastre, așa că asigurați-vă că lista de cuvinte cheie este plină de acești termeni benefici.
De ce este important SEO local pentru stomatologi?
SEO local permite clinicii să profite de vizibilitate crescută în zona în care se află.
Concluzionând, acest lucru este esențial, deoarece după căutarea clinicilor stomatologice pe Google, 72% dintre consumatori vor vizita o clinică la cinci km de locație, asta înseamnând mai mult trafic atât pentru site-ul vostru, cât și pentru locația fizică.
Ai ratat lecția anterioară? O găsești aici
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.