Lecția #8 De ce trebuie să urmăriți toate conversiile de pe paginile de vânzare
În capitolele anterioare ți-au fost prezentate detalii importante despre paginile de vânzare, structura acestora, definiția USP-ului și cele șase elemente ale acestuia.
În continuarea articolelor trecute, în prezentul material îți va fi prezentat motivul pentru care trebuie să urmăriți conversiile de pe paginile de vânzare și ce reprezintă o conversie.
Ce este o conversie?
Una dintre cele mai frecvente concepții greșite despre urmărirea conversiilor este că funcționează numai pentru achizițiile făcute online. În realitate, o conversie este orice acțiune semnificativă finalizată de un vizitator pe site-ul vostru web. Ceva la fel de simplu ca abonarea la blogul clinicii voastre, descărcarea unui ghid sau chiar vizualizarea unei pagini web importante de pe site-ul vostru poate fi urmărită ca conversie.
Problema este că majoritatea agenților de publicitate locală sunt orbi atunci când vine vorba de marketing, iar cei mai mulți nu au idee despre ce parte a marketingului lor generează un ROI.
Un motiv important pentru care urmărirea conversiilor poate fi o provocare pentru clinicile stomatologice
Spre deosebire de un site de comerț electronic care vinde produse online (unde conversiile pot fi ușor de urmărit), în majoritatea situațiilor, un vizitator pe site-ul unei clinici stomatologice nu va finaliza tranzacția chiar atunci. Vizitatorii voștri de obicei trebuie să apeleze sau să completeze formularul de contact și să vorbească cu cineva. Vânzarea are loc ulterior (de obicei, când vin în clinica voastră pentru o „consultație gratuită”).
Aceasta a fost o problemă uriașă pentru proprietarii clinicilor stomatologice atunci când este vorba despre măsurarea eficienței publicității lor. Este aproape imposibil să urmărești apelurile din Google AdWords, astfel încât nu puteți măsura cu exactitate rezultatele din publicitatea voastră și ce cuvinte cheie generează apelurile.
Deci, cum puteți utiliza prezența voastră online pentru a obține mai mulți pacienți potențiali?
Sistemele dinamice de urmărire a apelurilor împing datele din nou în Google AdWords și le etichetează ca fiind conversie. Așadar, pentru fiecare cuvânt cheie și anunț, veți putea vedea nu numai date precum costul pe clic, numărul total de clicuri, ratele de clic etc., dar și numărul total de conversii, ratele de conversie și costul pe conversie.
Utilizarea urmăririi dinamice a apelurilor vă permite să vedeți aceste date în mod clar pentru fiecare cuvânt cheie și anunț din campania voastră. Vă permite, de asemenea, să vedeți dacă campania este mai performantă pe dispozitivele mobile decât pe computer sau invers, astfel încât să puteți ajusta sumele pentru mobil/ desktop.
Aceste rapoarte vă oferă informațiile de care aveți nevoie pentru a lua decizii mai inteligente cu privire la investițiile voastre.
Trebuie să vă optimizați campaniile pentru conversii, nu pentru click-uri.
4 motive pentru a începe urmărirea conversiilor astăzi:
- Obțineți informații despre ce funcționează și ce nu: prin măsurarea conversiei puteți vedea ce campanii, grupuri de anunțuri, cuvinte cheie, anunțuri și pagini de vânzare primesc cele mai multe conversii și puteți face modificări în consecință.
- Obțineți mai mulți pacienți! Cine nu vrea mai mulți pacienți? Odată ce începeți să obțineți datele de conversie, veți înțelege mai clar ce modificări trebuie să faceți pentru a face performanță în cuvinte cheie, anunțuri, etc.
- Îmbunătățiți-vă ROI-ul: clicurile nu sunt valoroase dacă nu se convertesc. Urmăriți conversiile pentru a reduce cheltuielile pierdute, pentru a obține mai multe clicuri de calitate și pentru a vă îmbunătăți ROI.
- Experimentați și creșteți: după ce ați implementat urmărirea conversiilor, veți avea flexibilitatea de a experimenta funcționalități suplimentare în Google Ads, cum ar fi extensiile de anunțuri, campaniile de remarketing, anunțurile de listare a produselor etc.
Concluzionând, datele sunt utile pentru orice site. Este esențial să urmăriți conversiile pentru a vă asigura că paginile de vânzare funcționează eficient. Analizați valorile suplimentare pentru a obține o perspectivă mai aprofundată a locului în care puteți optimiza paginile de vânzare și, astfel, creșterea conversiilor.
Ai ratat lecția anterioară? O găsești aici
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.