Lecția #6 Cum se creează pagini de vânzare care transformă curiozitatea în $
“Construiește-ți bine pagina de vânzare, structurând-o astfel încât să prezinte ce este mai bun din ceea ce ai de oferit.”
Acum că ați înțeles ce este o pagină de vanzare și de ce aveți nevoie de ea, să ne uităm la cum arată o pagină de vânzare bună.
Care este cea mai eficientă metodă de a atrage un potențial pacient interesat de serviciile clinicii voastre?
De exemplu, dacă furnizați servicii stomatologice, atunci oferirea unei consultații gratuite poate fi cea mai puternică atracție.
Oferta voastră de top pentru pacienții noi ar trebui să fie afișată în mod clar și precis pe pagina de vanzare a site-ului vostru web, astfel încât orice vizitator să știe exact unde să meargă și ce să facă.
De la crearea unui site web ușor de utilizat până la optimizarea acestuia pentru motoarele de căutare, un marketer depune mult efort pentru a aduce potențiali pacienți pe site-ul lor web. După ce toate acestea sunt făcute, următorul pas este transformarea acestor pacienti “potențiali” în pacienți pentru clinica voastră.
Și care este cel mai eficient mod de a face asta? Da, folosind paginile de vânzare.
Secretele paginii de vânzare care transformă vizitatorii în lead-uri.
Care sunt elementele sale majore care pot face ca pagina voastră să conducă mai multe venituri?
Aflați mai multe în punctele menționate mai jos:
A. TITLU
Conform surselor din rețea, 80% dintre cititori nu trec niciodată peste titlu. Prin urmare, aveți nevoie de un titlu excelent pentru pagina voastra. Această linie de text ar trebui să rezume despre ce este pagina. Ar trebui să răspundă întotdeauna la întrebarea: „Ce vor primi vizitatorii care se convertesc pe această pagină?”
B. CONȚINUT
După ce ai un titlu excelent, ai nevoie de conținut care să explice oferta ta vizitatorului, în timp ce îi obligă să facă următorul pas.
În loc să scrieți bucăți de cuvinte, asigurați-vă că utilizați bullet points. Acest lucru face citirea și înțelegerea mai ușoară.
C. CUVINTE CHEIE
Nu puteți trece cu vederea acest factor, deoarece acest lucru este important pentru pagina voastră pentru a se clasifica pe motoarele de căutare. Ca orice alt blog sau pagină de serviciu, trebuie să integrați cuvinte cheie în conținutul vostru.
D. BUTOANE SOCIAL MEDIA
Uneori, obiectivul paginii voastre de vânzare poate fi la fel de simplu precum răspândirea conștientizării mărcii. Și puteți face acest lucru prin integrarea butoanelor conturilor de social media precum Facebook, Twitter, Instagram etc. pe pagina voastră. Cu o puternică prezență în social media, vă puteți aștepta la mai mulți adepți, vizitatori obișnuiți și multe altele.
E. TESTIMONIALE
Câteva cuvinte din partea pacienților mulțumiți și numele acestora pot face minuni (puteți afișa chiar și fotografia acestora în dreptul testimonialelor).
F. FORMULAR DE CONTACT
Să considerăm că vizitatorul a ajuns pe pagina voastră. Dar, ce urmează? Vrei să completeze un formular, să se aboneze? Pentru a obține informatiile de contact ale vizitatorilor, pagina de vanzare trebuie să aibă un formular de captare a lead-urilor. Acest lucru ajută la transformarea vizitatorilor în potențiali pacienți, pentru că în urma completării formularului responsabilii cabinetului stomatologic îi contactează pe cei interesați pentru stabilirea unei programări.
G. IMPLICAREA MASS MEDIA
Ați face clic pe o pagină cu un fundal alb și un text negru pe ea, sau pe una cu grafică și unele culori? Adesea, vizitatorii îl preferă pe cel de-al doilea, deoarece oferă ceva mai mult. Prin urmare, în timp ce proiectați o pagină, asigurați-vă că utilizați media / imagini / GIF-uri / care vă pot atrage vizitatori. Nu uitați să efectuați o testare A / B pentru a vedea care font / culoare / design funcționează mai bine.
H. CALL TO ACTION
CTA din această pagină ar trebui să iasă în evidență cel mai mult. Asigurați-vă că butonul CTA are o dimensiune adecvată, conținut convingător și culoarea potrivită.
I. CONȚINUTUL BUTONULUI CTA
98% dintre proprietarii de site-uri web folosesc conținut precum „înscriere”, „abonare” și „descărcare” pe butoanele de apelare la acțiune. Dar acestea nu captează atenția vizitatorilor.
J. DATELE DE CONTACT ALE CLINICII
Indică adresa precisa și corectă pentru a descrie locația clinicii tale. Indicarea corectă a adresei este un aspect foarte important, pentru că dorești, cu siguranță, să fii găsit ușor de către pacienți. Dacă există locații multiple varianta ideală este că fiecare locație să fie detaliată cu informațiile corespunzătoare (adresa, număr de telefon, harta, adresa e-mail, programul de lucru).
Acum aveți un model pentru crearea unei pagini de vânzare, dar cum știi dacă funcționează? Răspunsul se datorează urmăririi conversiilor, iar acest subiect va fi acoperit în alt capitol.
4 Instrumente pentru pagini de vanzare care vă economisesc timpul și vă pot stimula veniturile:
1. Unbounce
2. Landingi
3. InstaPage
4. Launchrock
Cea mai bună metodă de a crea pagini de vânzare cu o rată bună de conversie se realizează prin intermediul instrumentelor de mai sus.
Ceea ce urmează să înveți în continuare se potrivește perfect cu ceea ce tocmai am acoperit. Primul pas pentru lansarea campaniei de generare a lead-urilor este să realizați noua pagină de vânzare online cât mai curând posibil. Așadar, recomandarea noastră este să citiți următorul capitol despre USP, apoi să începeți să creați pagina voastră de vânzare.
Ai ratat lecția anterioară? O găsești aici
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile noastre:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.