Lecția #13 O reclamă bună vs. o reclamă rea
Consumatorii au o relație complicată cu campaniile publicitare. Aceasta a devenit o problemă atât pentru site-urile web care depind de veniturile publicitare, cât și pentru clinicile care depind de reclame pentru a aduce pacienți și trafic. Pe de altă parte, cercetările arată că, consumatorii nu urăsc publicitatea în sine - doresc doar să fie mai bună. În plus, reclamele de succes nu numai că, câștigă pacienți noi, dar uneori devin virale în moduri complet neironice.
Când vorbim despre reclame, vrem să începem menționând că redactarea acesteia este una dintre cele mai importante și valoroase abilități.
Redactarea anunțurilor pentru clinicile stomatologice este destul de simplă. Nu trebuie să fii un geniu redactor pentru a avea succes.
Principalele componente ale copiei anunțului și sfaturi despre cum să profitați la maxim de fiecare:
Titlul
Titlul este probabil cel mai important din anunțul vostru. Este prima parte a anunțului pe care o vor observa majoritatea și va determina dacă aceștia acordă atenție restului anunțului.
Apelul la acțiune
Pentru o clinica stomatologica, apelul la acțiune va fi de obicei ceva de genul „Call Now” pentru consultație gratuită.
Chiar dacă alți agenți de publicitate folosesc aceeași copie de anunț, dacă găsiți ceva care funcționează pentru voi, folosiți-l! Încercați să îl utilizați mai eficient decât concurenții vostri înconjurați-l cu toate extensiile de anunțuri și alte copii puternice.
Nu uitați adresa URL afișată (o fac majoritatea concurenților)
Marketingul online și PPC se mișcă incredibil de rapid. Cu toate acestea, pentru toate inovațiile tehnologice și noile caracteristici pe care le vedem în mod regulat, există un element care rămâne extrem de important, indiferent de modificările platformelor, instrumentelor și tehnologiei - scrierea anunțurilor.
1. Oglindește obiectivul utilizatorului
Nimeni nu face clic pe un anunț deoarece crede că „Uau, ce reclamă mișto”. Fac clic pe reclame pentru că vor să le rezolve o problemă. În acest scop, una dintre cele mai eficiente strategii de redactare este să reflectați obiectivul utilizatorului în copia voastră publicitară.
Gândiți-vă la utilizator și la ceea ce doresc să îndeplinească, apoi scrieți-vă anunțurile într-un mod care apelează direct la această dorință. Tineți cont de obiectivul final al utilizatorului vostru atunci când scrieți anunțul. Ajută-ți potențialii să vizualizeze rezolvarea problemei lor venind la clinica ta.
2. Includeți numere sau statistici în titlu
Agenții de publicitate vor face practic orice pentru a vă face să faceți clic pe anunțurile lor. Un mod excelent de a face acest lucru este prin includerea numerelor sau a statisticilor în anunțurile voastre, de preferință în titluri.
Deși acesta poate fi un mod remarcabil de eficient de a face ca anunțurile să iasă în evidență, ar trebui să fie utilizat cu atenție. Majoritatea au o idee despre cât de mult sunt dispuși să plătească pentru ceva cu mult înainte de a lua în considerare să faca clic pe un anunț, astfel încât includerea cifrelor sau a statisticilor în anunțurile voastre îi ajută să ia o decizie atunci când evalueaza anunțul vostru în raport cu al unui concurent.
3. Includeți emotional triggers în anunțuri
Nimic nu stimulează oamenii ca un răspuns emoțional puternic, în special online; oamenii citesc ceva, experimentează o reacție emoțională puternică la aceasta și apoi dau clic. Această tehnică este una dintre cele mai puternice puse la dispoziția voastră atunci când scrieți o copie publicitară.
4. Creați URL-uri unice, bogate în cuvinte cheie
Mulți agenți de publicitate trec cu vederea impactul potențial pe care îl poate avea o adresă URL afișată asupra succesului anunțurilor. URL-ul afișat poate servi două scopuri - poate fi ceva mai interesant și mai relevant pentru copia anunțurilor voastre și poate (ar trebui) să conțină cuvintele cheie de top. Chiar dacă adresa URL de destinație nu conține cuvintele cheie pe care licitați, anunțurile voastre pot apărea în continuare în rezultatele căutării dacă le includeți în adresa URL afișată.
5. Răspundeți preventiv la obiecțiile comune
Chiar dacă lucrați pe o piață aglomerată cu mulți concurenți, de multe ori alegerea dintre voi și o clinica concurentă se va reduce la una dintre cele două obiecții - cât costă și cât de util va fi. Din fericire, puteți preveni ambele obstacole cu o reclamă inteligentă.
6. Concentrați-vă asupra beneficiilor
Pe utilizatori îi interesează beneficiile pe care i le puteți aduce și problemele la care caută rezolvarea și o puteți oferi. Nimănui nu-i pasă de ce se presupune că, clinica voastră este minunată, le pasă decât cum le puteți face viața mai ușoară.
Iată câteva sugestii pentru ceea ce ai putea modifica în reclama ta:
- Conținutul principal al anunțului;
- Conținutul apelului la acțiune al anunțului;
- Ceea ce oferiți pacienților;
- Adresa URL afișată;
- Cum vă prezentați avantajul competitiv pentru consumatori;
- Momentul zilei în care anunțul este afișat consumatorilor;
- Tipul de dispozitive pe care le afișează anunțurile;
- Tipul și numărul de cuvinte cheie pe care îl utilizează anunțul vostru;
- Extensiile care apar alături de anunțul vostru.
Asigurati-vă că vizitatorii înțeleg care este serviciul pe care îl oferiți. Este important să nu pierdeți oportunitățile, diferențiați-vă clinica și serviciile de concurență.
Ai ratat lecția anterioară? O găsești aici
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.