smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #12 Structurarea Contului AdWords pentru succes

google ads

 

În lecția anterioară au fost prezentate tipurile de potrivire a cuvintelor cheie și importanța acestora în funcție de fiecare.

În continuare, materialul prezentat azi abordează subiectul structurării unui cont de succes AdWords.

 

Pe măsură ce construiți campania AdWords, rețineți că există o psihologie implicată cu oamenii care caută online. Procesul de căutare începe cu o nevoie, dorință sau căutare de informații care apar în mintea utilizatorului. Această nevoie, dorință sau căutare de informații îi determină să tasteze o anumită interogare pe Google.

 

Iată partea cu adevărat importantă: cu cât cuvintele și mesajele din anunțul AdWords reflectă mai atent ceea ce se întâmplă în mintea utilizatorului, cu atât e mai probabil să facă clic pe el. De asemenea, cu cât cuvintele și mesajele de pe pagina de vânzare se potrivesc mai mult cu cuvintele și mesajele din anunț, cu atât este mai probabil să obțineți conversia.

 

Din această cauză, conceptul de segmentare a campaniei AdWords este important pentru succesul vostru.

 

În AdWords, segmentarea este locul în care grupați cuvintele cheie și anunțurile strâns legate astfel încât să puteți afișa căutătorilor cele mai relevante anunțuri atunci când caută. Puteți controla acest lucru în AdWords folosind grupuri de anunțuri.

 

La cel mai înalt nivel al contului vostru AdWords, aveți campaniile. Campaniile împart bugete, setări, etc. În schimb, vrei să creezi mai multe grupuri de anunțuri din campanie, iar grupurile de anunțuri sunt grupuri de cuvinte cheie care împart propriul set de anunțuri.

 

În timpul procesului de configurare, Google vă poate recomanda să configurați un cont AdWords Express deoarece promovați o clinica locală. Nu folosiți AdWords Express. Nu este același lucru cu campania Google AdWords despre care am vorbit aici. Practic, AdWords Express este o versiune redusă a programului AdWords.

 

În continuare în acest curs, vom acoperi elementele de bază ale creării unei structuri de cont Google Ads care sunt împărțite în cinci părți:

  • Nivelul campaniei;
  • Nivelul grupului de anunțuri;
  • Selectarea cuvintelor cheie;
  • Copia publicitară;
  • Extensii de anunțuri.

 

Dispunerea unei structuri organizate și eficiente pentru campaniile și grupurile de anunțuri vă va ajuta să vă echilibrați mai bine bugetele de cheltuieli, să vă creșteți eficiența atunci când vine vorba de gestionarea contului și să vă îmbunătățiți performanța publicitară plătită.

 

Determinarea campaniilor Google AdWords

 

Este important să înțelegem ce înseamnă o campanie în contextul Google AdWords.

O campanie este compusă din câteva grupuri de anunțuri asociate și se folosește adesea pentru a organiza diverse categorii de servicii pe care le oferiți. Fiecare campanie este organizată în jurul unui obiectiv care reprezintă elementul principal pe care se axează campania, cum ar fi vânzările sau traficul site-ului. Înainte de a putea crea anunțuri în cont, va trebui să creați cel puțin o campanie.

Modul în care site-ul vostru web este organizat la nivel de navigare este un loc bun pentru a începe atunci când construiți o listă preliminară de campanii potențiale.

 

Descoperirea grupurilor de anunțuri

 

Un grup de anunțuri conține unul sau mai multe anunțuri cu obiective similare. Similar cu campaniile, grupurile de anunțuri acționează ca subseturi mai mici ale campaniei voastre în ansamblu.

 

Cât de mare ar trebui să fie un grup de anunțuri?

 

Iată câteva recomandări care trebuie urmate atunci când determinăm dimensiunea grupurilor de anunțuri:

  • Max. 7-10 grupuri de anunțuri pe campanie
  • Aproximativ 20 cuvinte cheie pe grup de anunțuri
  • 2-3 anunțuri pe grup de anunțuri

 

După construirea structurii contului AdWords, este timpul să treceți la completarea structurii pe care tocmai ați construit-o. Acestea fiind spuse, vom arunca o privire asupra setărilor campaniei în continuare.

 

Să ne scufundăm în setările standard din fiecare campanie Google AdWords

 

Există trei tipuri de campanii din care să alegeți:

  • Numai rețeaua de căutare;
  • Numai rețeaua de afișare ;
  • Rețele de căutare și afișare (Există și alte opțiuni mai tehnice, dar să ne concentrăm doar pe elementele de bază).

 

Această selecție va determina rețelele pe care vor apărea anunțurile voastre.

 

Care este diferența dintre rețeaua de căutare și rețeaua de afișare?

 

Rețeaua de căutare este un grup de motoare de căutare care permite agenților de publicitate să sponsorizeze anunțuri text care apar după căutarea unui utilizator folosind un cuvânt cheie sau un șir de cuvinte cheie.

 

Rețeaua de display este un grup uriaș de site-uri web partenere care afișează atât anunțuri text, cât și imagini, sigle. Aceste anunțuri nu sunt declanșate de utilizatorii care caută pe Google, ci de direcționarea pe care ați configurat-o (direcționarea intereselor, direcționarea pe subiecte, destinații de plasare etc.).

 

Rețele

 

Atunci când optați pentru o campanie numai pentru rețeaua de căutare, este timpul să determinați acoperirea anunțurilor voastre în rețeaua de căutare Google.

 

Odată aflat în secțiunea Rețele, aveți de ales să vă afișați anunțurile pe site-urile Google și pe partenerii de căutare Google. Partenerii de căutare sunt alte motoare de căutare afiliate la Google. Prin afișarea anunțurilor pe site-urile partenerilor de căutare Google, agenții de publicitate ar trebui să înregistreze o creștere generală a afișărilor și a clicurilor.

 

Dispozitive

 

În cadrul categoriilor „Dispozitive”, puteți stabili cât plătiți în funcție de ce dispozitive folosesc utilizatorii.

 

Gândiți-vă la ce dispozitive folosesc pacienții pentru a vă găsi. Mai important, gândiți-vă ce dispozitive folosesc pentru a converti cu voi. Apoi, adaptați-vă strategia pe baza asta.

 

Locații

 

Această setare implicită nu este întotdeauna cea mai eficientă, în funcție de modul în care clinica voastră este configurată pentru a vă servi pacienții.

 

În primul rând, începeți să vă gândiți unde se află piața voastră țintă. Direcționarea poate fi realizata în funcție de țară, stat, oraș, cod poștal, regiune.

 

Limba

 

În mod implicit, toate campaniile noi sunt setate să vizeze utilizatorii de limbă română. Cu excepția cazului în care site-ul vostru web sau paginile de vânzare nu sunt în română, nu recomandăm să vizați alte limbi în cadrul unei singure campanii.

 

Buget

 

După ce ați stabilit ce metodă de licitare a campaniei să utilizați, este timpul să stabiliți un buget de cheltuieli zilnic. Setarea bugetului zilnic este destul de simplă, dar atunci când faceți acest lucru, asigurați-vă că rețineți că AdWords poate cheltui cu până la 20% mai mult decât ceea ce este stabilit pentru bugetul vostru zilnic.

 

După crearea structurii contului și stabilirea setărilor standard ale campaniei, este timpul să începeți să cercetați și să adăugați cuvinte cheie în grupurile de anunțuri.

 

Dacă aveți o listă descriptivă de cuvinte cheie care să vă caracterizeze în mod precis și util serviciile pe care le oferiti, vă va ajuta să vă anunțați în fața unui public relevant.

 

Scrierea de anunțuri atractive pentru publicul țintă este esențială pentru succesul AdWords. Pentru ca anunțurile să aiba succes, acestea trebuie să fie relevante, informative și în conformitate cu ceea ce utilizatorul caută.

 

AdWords oferă mai multe tipuri de extensii de anunțuri care pot fi utilizate pentru a oferi informații utile pacienților. Acestea includ numere de telefon, direcții, produse / servicii suplimentare și multe altele.

 

Extensiile publicitare sunt simplu de configurat și nu costă nimic în plus. Așteptați-vă la o creștere a ratei de clic atunci când le utilizați și pe acestea.

 

Acum, după ce am creat structura contului, am populat grupurile de anunțuri cu cuvinte cheie, am scris copii de anunțuri convingătoare și adăugat în extensii de anunțuri, este timpul să trecem în direct! ...

 

Dar…. Sunteți configurati pentru a urmări performanța? Posibilitatea de a urmări succesul campaniilor de căutare plătite este vitală pentru succesul eforturilor voastre. Posibilitatea de a urmări indicatorii cheie de performanță, cum ar fi pacienții generați sau tranzacțiile finalizate este un instrument neprețuit de optimizare.

 

Există două moduri principale cu ajutorul cărora puteți urmări succesul eforturilor de căutare plătite:

 

  • Urmărirea conversiilor Google AdWords

AdWords oferă o modalitate simplă de a urmări conversiile utilizând codul care înregistrează când un pacient aterizează pe o pagină prestabilită de pe site.

 

Urmărirea paginilor individuale, cum ar fi pagina „mulțumesc” sau „confirmare” este o modalitate puternică de a urmări numărul de oameni care îndeplinesc un obiectiv.  Configurarea urmăririi conversiilor AdWords începe făcând clic pe fila Instrumente și analiză din partea de sus a interfeței AdWords.

 

  • Conectarea AdWords și Google Analytics

Dacă urmărirea conversiilor AdWords este cheia soluțiilor de urmărire, atunci conectarea contului Google Analytics cu contul AdWords este si mai mult de atat. Acesta vă va oferi perspective excelente care vă vor permite să urmăriți nivelul următor. Prin conectarea acestor două conturi Google, veti putea vedea timpul mediu pe site, rata de respingere și pagina / vizitele.

 

Ai ratat lecția anterioară? O găsești aici

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.