smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #11 Tipuri de potrivire a cuvintelor cheie

cuvinte cheie stomatolog

 

Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie ajută la controlul căutărilor pe Google care pot declanșa anunțul. Așadar, puteți utiliza o potrivire largă pentru a afișa anunțul vostru unui public larg sau puteți utiliza potrivirea exactă pentru a afișa anumitor grupuri de pacienți.

Luați în considerare începerea cu o potrivire largă. Puteți adăuga apoi cuvinte cheie de potrivire negativă pentru a exclude căutările pe Google care nu au legătură cu clinica voastră (opțional).

 

Înțelegerea tipurilor de potrivire a cuvintelor cheie este esențială pentru o campanie AdWords reușită. Tipurile de potrivire oferă proprietarilor clinicilor stomatologice posibilitatea de a controla cât de relevant trebuie să fie un termen de căutare pentru a se potrivi cu cuvântul lor cheie și pentru a-și activa anunțul.

 

Există patru tipuri diferite de potrivire în AdWords: potrivire largă, modificator de potrivire largă (BMM), potrivire exactă și potrivire a frazelor. Fiecare tip are propriile avantaje și dezavantaje și este esențial să înțelegeți diferența dintre ele și când ar trebui să utilizați un anumit tip.

 

Pentru a crea tipuri de potrivire specifice, utilizați simboluri diferite (de exemplu, semnul „+” pentru BMM). Utilizarea acestor simboluri îi spune lui AdWords ce tip de potrivire utilizați și cum ar trebui să se raporteze la căutări.

 

Să începem:

 

1. Potrivirea largă

 

Potrivirea largă este tipul de potrivire implicit căruia i s-au atribuit toate cuvintele cheie. Anunțurile pot apărea pe căutări care includ scrieri greșite, sinonime, căutări conexe și alte variații relevante. Când utilizați o potrivire largă, anunțul vostru este eligibil să fie difuzat atunci când cineva caută variații relevante ale cuvântului cheie. Acest lucru vă ajută să atrageți mai mulți vizitatori pe site-ul vostru web, să petreceți mai puțin timp în crearea listelor de cuvinte cheie și să vă concentrați cheltuielile pe cuvintele cheie care funcționează.

 

Cuvintele cheie de potrivire largă pot servi la căutări care nu conțin cuvinte cheie din lista de cuvinte cheie și căutări care au legătură cu cuvântul cheie, dar nu au același sens. Pentru a ajuta la difuzarea potrivirilor relevante, acest tip de potrivire poate, de asemenea, să țină seama de activitățile de căutare recente ale pacientului.

 

2. Modificator de potrivire largă

 

Similar cu potrivirea largă, cu excepția faptului că opțiunea de modificare a potrivirii largi afișează numai anunțuri în căutări care includ cuvintele cu un semn „+” în fața lor, sau variații apropiate ale termenilor „+”.

 

Acest grad suplimentar de specificitate vă poate ajuta să creșteți cât de relevante sunt căutările pentru anunțurile voastre și să vă îmbunătățiți clicul (CTR) și ratele de conversie.

 

Modificatorul de potrivire largă vă oferă mai mult control decât potrivirea standard. Această opțiune vă asigură că anunțurile voastre sunt afișate doar în căutări care includ cuvintele pe care le-ați marcat cu un semn plus.

 

Cum funcționează

 

În mod implicit, Google Ads utilizează opțiunea de potrivire largă pentru a viza căutările care includ orice combinație de cuvinte, precum și căutări care conțin variații apropiate ale acestor termeni sau combinații ale acestor termeni într-un singur cuvânt cheie.

Modificatorul de potrivire larga se asigură că anunțurile voastre vor fi afișate numai atunci când căutarea cuiva include cuvinte pe care le-ați marcat cu un semn plus. Variantele apropiate pentru modificatorul de potrivire largă includ scrieri greșite, forme singular și plural, prescurtări și acronime, termeni implicați, sinonime și parafraze și variante ale cuvintelor voastre cheie care au același sens.

 

3. Potrivirea frazei

 

Anunțurile pot apărea la căutări care se potrivesc cu o frază sau variații apropiate ale acelei fraze, care pot include cuvinte suplimentare înainte sau după. Anunțurile nu vor apărea, însă, dacă se adaugă un cuvânt la mijlocul expresiei care schimbă sensul frazei. Potrivirea frazei este desemnată cu ghilimele („implant dentar intr-o zi”)

 

Cum funcționează

 

Odată cu potrivirea expresiei, anunțul vostru poate apărea atunci când oamenii caută fraza și variații apropiate ale acelei fraze, chiar dacă includ unul sau mai multe cuvinte înainte sau după aceasta. Variantele apropiate includ greșeli, forme singular și plural, acronime, prescurtări, accente, termeni implicați, sinonime și parafraze și variante ale termenilor de cuvinte cheie care au același sens. Ordinea cuvintelor este importantă in potrivirea frazelor, ceea ce înseamnă că anunțul vostru nu va apărea dacă cineva introduce un cuvânt suplimentar fără legătură în mijlocul cuvântului cheie. Cuvintele din expresia cuvântului cheie pot fi reordonate atât timp cât se menține semnificația frazei.

 

Potrivirea frazei este mai flexibilă decât potrivirea exactă, dar este mai direcționată decât opțiunea implicită de potrivire largă. Cu potrivirea frazei, puteți ajunge la mai mulți pacienți, în timp ce afișați în continuare reclamele către pacienții care cel mai probabil caută serviciile voastre.

 

4. Potrivirea exacta

 

Anunțurile pot apărea pe căutări care corespund termenului exact sau sunt variații apropiate ale acelui termen exact. Variantele apropiate includ căutările de cuvinte cheie cu aceeași semnificație cu, cuvintele cheie exacte, indiferent de diferențe de ortografie sau de gramatică între interogare și cuvânt cheie. Potrivirea exactă este desemnată cu paranteze ([aparat dentar])

 

Cum funcționează

 

Cu o potrivire exactă, anunțurile voastre pot apărea atunci când sensul căutării cuiva se potrivește cu sensul cuvântului vostru cheie sau variante apropiate ale cuvântului cheie. Variantele apropiate pot include: forme scrise, forme singulare sau plural, abrevieri, accente, cuvinte reordonate cu aceeași semnificație.

 

Cuvintele cheie negative

 

Cuvintele cheie negative vă permit să excludeți termenii de căutare din campaniile voastre și vă ajută să vă concentrați doar pe cuvintele cheie care contează pentru pacienții vostri. O direcționare mai bună vă poate pune anunțul în fața utilizatorilor interesați și vă poate crește randamentul investițiilor (ROI).

 

Cum funcționează

 

Una dintre cheile succesului unei campanii vizate este alegerea a ceea ce nu vizează. Atunci când selectați cuvinte cheie negative pentru campaniile de căutare, căutați termenii de căutare care sunt similari cu cuvintele cheie, dar ar putea satisface pacienții care caută un serviciu diferit.

Pentru campaniile de căutare, puteți utiliza cuvinte cheie de potrivire largă, potrivire de expresie sau cuvinte cheie negative cu potrivire exactă. Cu toate acestea, aceste tipuri de potrivire negative funcționează diferit față de omologii lor pozitivi. Principala diferență este că va trebui să adăugați sinonime, versiuni singulare sau plurale, scrieri greșite și alte variații apropiate dacă doriți să le excludeți.

 

Tipul negativ de potrivire a cuvintelor cheie vă ajută să vă îmbunătățiți rata de clic și să reduceți cheltuielile publicitare pierdute. Folosind un tip de potrivire adecvat, influențati modul în care ar trebui să funcționeze un cuvânt cheie negativ în blocarea termenilor de căutare irelevanți.

 

Acum, că ai ales toate cuvintele cheie și le-ai atribuit tipurile de potrivire pe care le dorești, este timpul să le organizezi. Organizarea cuvintelor cheie este una dintre cheile succesului în campania voastra și este subiectul pe care îl abordăm în lecția următoare.

 

Ai ratat lecția anterioară? O găsești aici

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.