Lecția #1 De ce formele tradiționale de marketing sunt mai puțin eficiente?
În epoca noastră digitală, metodele tradiționale de marketing, sunt acum în cea mai mare parte irelevante.
În prezentul curs vă voi oferi un exemplu dintr-o carte citită recent intitulată: “Ultimate Guide To Local Business Marketing “ și o explicație clara în ceea ce privește marketingul digital vs marketingul tradițional.
Exemplul din carte prezinta povestea unui avocat consacrat care se bucură de o bază largă de clienți și un venit mare. De ani de zile, el a făcut reclamă cu succes în paginile galbene locale. Cu toate acestea, recent, lista sa de clienți noi a scăzut constant.
Pentru a combate acest lucru, el decide să investească în reclame tiparite mai mari și mai scumpe în directoarele de afaceri locale, dar nu vede nicio apariție rezultantă în trimiterile clientului.
Ce face acest avocat greșit?
Avocatul nostru este practic în spatele mingii digitale; nu a reușit să țină pasul cu o lume în schimbare. Altfel spus, utilizează forme tradiționale de marketing care sunt depășite pe piața de astăzi.
Nu este singurul, deoarece această strategie este comună cu multe companii locale consacrate. Directoarele de afaceri locale, împreună cu alte reclame tradiționale, cum ar fi panouri publicitare și afișe, chiar și reclame în ziare sau la radio și televiziune nu sunt la fel de eficiente ca odinioară.
Gândiți-vă: când a fost ultima dată când v-ați uitat la o pagină galbenă locală sau ați văzut un anunț la televizor care v-a inspirat să faceți o achiziție?
Majoritatea cabinetelor stomatologice se luptă cu marketingul, o componentă esențială a succesului. Chiar dacă sunteți cei mai buni de pe piața voastra, dacă nu știți cum să obțineți pacienți noi, nu veți ajunge foarte departe. Marketingul este crucial - și astăzi, un marketing bun este marketingul online.
În timp ce directoarele de afaceri precum Pagini Galbene au fost cândva principalul instrument de publicitate pentru magazinele locale, astăzi motoarele de căutare online le-au luat locul. Astăzi, majoritatea oamenilor folosesc Google sau un alt motor de căutare pentru a găsi servicii locale.
În acest moment, există zeci de localnici din zona voastră care folosesc internetul pentru a găsi un serviciu precum cel pe care îl furnizați, iar întrebarea este: te vor găsi?
Deși un buget de marketing este important pentru orice cabinet stomatologic, este la fel de important să îl cheltuiți în direcția corectă și să profitați la maximum.
De unde știți unde să îl cheltuiți când vine vorba de marketing digital vs marketing tradițional?
Pentru multe cabinete, atingerea unei decizii corecte de „marketing” nu este ușoară, chiar dacă poate face o diferență imensă în rezultatele lor.
Desfășurarea unei afaceri de succes nu înseamnă doar alegerea pieței corespunzătoare sau un produs de înaltă calitate. Este vorba, de asemenea, de a folosi tipul potrivit de tehnici de marketing pentru a vă adresa publicului țintă și a-i converti în pacienți.
Marketingul tradițional nu este nimic nou, deoarece este o formă de marketing la care am fost expuși la un moment sau altul. Este un mod convențional de marketing care ajută la adresarea unui public semi-vizat cu diverse metode de publicitate și promoție offline.
Este un tip de marketing greu de ignorat și include anunțurile tradiționale pe care le întâlnim zilnic. Multe dintre cele mai comune și mai încercate tactici de marketing offline se încadrează în următoarele cinci mari categorii:
- Print (reviste, ziare etc.)
- Difuzare (TV, radio etc.)
- Direct Mail (cataloage, cărți poștale etc.)
- Telefon (telemarketing, sms marketing etc.)
- Outdoor (panouri publicitare, pliante etc.)
Deși marketingul tradițional este încă eficient, nu este singura modalitate de a-ți face serviciile cunoscute pe piața țintă. Astăzi, tehnologia a crescut și permite cabinetelor stomatologice să se conecteze la publicul lor ca niciodată. Acesta este motivul pentru care este important să luăm în considerare dezavantajele marketingului tradițional înainte de a investi în el.
Marketingul digital sau marketingul online se referă la activitatea pe care un cabinet stomatologic o realizează pe Internet sau pe un dispozitiv electronic, cum ar fi un telefon mobil. Orice cabinet (indiferent de dimensiunea sa) poate folosi marketingul digital pentru a ajunge la piața lor țintă.
Motivul pentru care marketingul digital este crucial pentru un cabinet stomatologic este pentru că Internetul devine unul dintre cele mai utilizate instrumente. Tot mai mulți oameni se conectează pe web pentru a-și desfășura activitățile de zi cu zi, care includ achiziționarea de bunuri și servicii.
Dacă te uiți la ultimul deceniu, vei vedea că marketingul online a crescut exponențial. Așadar, când vine vorba de marketing digital vs marketing tradițional, este clar că cel digital este un avantaj definit.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.