smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

1
2

Lecția #20 Facebook Ads & Facebook pentru clinicile stomatologice

  Închide ochii pentru o secundă și gândește-te la ultima dată când te-ai reconectat cu un vechi prieten sau coleg folosind Facebook. Poate a fost cineva cu care ați fost la liceu sau la facultate, cu cineva cu care lucrați/ ați lucrat sau cu un prieten de la grădiniță.   Ați folosit vreodată Facebook pentru a trimite un mesaj cuiva pentru că nu aveați numărul de telefon sau adresa de e-mail a acestuia? Facebook a devenit...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #19 Tehnici SEO locale (măsurarea succesului, diagnosticarea problemelor, tactici SEO)

  Înainte de a discuta despre tehnicile cu privire la modul de a face SEO local, trebuie să înțelegeți peisajul rezultatelor căutării Google.   În primul rand, vom vorbi despre structura site-ului web. Apoi, voi prezenta detalii despre ce reprezintă rezultatele reale SEO și alte câteva concepte înainte de a discuta despre cum se face SEO pentru a obtine trafic organic către site-ul vostru web.   Toată lumea se...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #18 Șase întrebări de pus înainte de a angaja o agenție PPC

  Ar putea fi o decizie inteligentă să angajezi ajutor extern din partea unei agenții PPC pentru a-ți gestiona și optimiza campaniile Google AdWords ale clinicii tale stomatologice!   Dar, înainte de a vă semna pe linia punctată, asigurați-vă că puneți următoarele șase întrebări importante fiecărei firme PPC pe care le-ați intervievat pentru job.    Ceea ce este mai important decât prețul este perioada de timp...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #17 Remarketing – strategia pe care orice clinică stomatologică ar trebui să o folosească

  Remarketingul, cunoscut și sub denumirea de retargeting, este unul dintre cele mai bune ROI-uri pe care le veți obține de la orice tip de publicitate sau marketing. De fapt, nu vă puteți gândi la o campanie de marketing online pentru care nu ați dori să folosiți și remarketingul.   Chiar și cu o pagină de vânzare bună, de obicei 80% sau mai mulți dintre cei care au accesat pagina de vânzare nu se vor transforma în...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #16 Optimizarea anunțurilor pentru dispozitive mobile – viitorul clinicilor stomatologice

  Acum este imposibil să ieșiți în aer liber fără să vedeți oamenii cu capul îngropat în dispozitivele mobile. La magazin, la meciurile de fotbal ale copiilor voștri, la restaurante și chiar în mașini / autobuze suntem dependenți de telefoanele noastre inteligente.   Căutarea mobilă a devenit una dintre cele mai mari domenii de rentabilitate pentru Google și pentru asta va continua să crească. 1 din 4 utilizatori...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #15 Urmărirea conversiilor

  Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un utilizator interacționează cu anunțurile voastre, fie că a completat formularul de programare, s-a înscris pentru buletinul informativ, sau a apelat la clinica voastră. Când un utilizator realizează o acțiune pe care ați definit-o ca fiind valoroasă, aceste acțiuni se numesc conversii.   Cum pot configura urmărirea...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #14 Testarea separată a reclamelor

  Ce este testarea separată?   Un test (cunoscut și sub denumirea de A / B test) este o strategie de marketing în care două elemente ale unei campanii de marketing sunt testate una față de celălaltă pentru a analiza care va oferi cele mai bune rezultate.   Testarea separată poate fi aplicată la aproape tot ce vă puteți gândi: e-mailuri, pagini de vânzare, titluri de postări pe blog și, desigur, anunțuri Facebook....

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #13 O reclamă bună vs. o reclamă rea

Consumatorii au o relație complicată cu campaniile publicitare. Aceasta a devenit o problemă atât pentru site-urile web care depind de veniturile publicitare, cât și pentru clinicile care depind de reclame pentru a aduce pacienți și trafic. Pe de altă parte, cercetările arată că, consumatorii nu urăsc publicitatea în sine - doresc doar să fie mai bună. În plus, reclamele de succes nu numai că, câștigă pacienți noi,...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #12 Structurarea Contului AdWords pentru succes

  În lecția anterioară au fost prezentate tipurile de potrivire a cuvintelor cheie și importanța acestora în funcție de fiecare. În continuare, materialul prezentat azi abordează subiectul structurării unui cont de succes AdWords.   Pe măsură ce construiți campania AdWords, rețineți că există o psihologie implicată cu oamenii care caută online. Procesul de căutare începe cu o nevoie, dorință sau căutare de...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #11 Tipuri de potrivire a cuvintelor cheie

  Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie ajută la controlul căutărilor pe Google care pot declanșa anunțul. Așadar, puteți utiliza o potrivire largă pentru a afișa anunțul vostru unui public larg sau puteți utiliza potrivirea exactă pentru a afișa anumitor grupuri de pacienți. Luați în considerare începerea cu o potrivire largă. Puteți adăuga apoi cuvinte cheie de potrivire negativă pentru a exclude căutările pe Google care...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #10 Cercetarea avansată de cuvinte cheie

  Cercetarea avansată de cuvinte cheie (cum să vă spionați concurenții pentru a găsi cele mai bune cuvinte cheie)   În acest capitol, vom prezenta instrumentele pe care le puteți utiliza pentru a găsi cuvinte cheie suplimentare pentru campania voastră, fie pentru a vă asigura că nu ați ratat niciunul în brainstorm-ul inițial, fie pentru că vă aflați într-o situație în care campania voastră merge bine și...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #9 Cum să găsești cele mai bune cuvinte cheie pentru a începe

  Pentru SEO, este necesar să faceți o cercetare completă a cuvintelor cheie și să prezentați o listă de sute sau mii de variante de cuvinte cheie pentru o clinică stomatologică, dar nu este ceea ce vă recomandăm și în cazul unei campanii locale cu plată pe clic (PPC).   Gândiți-vă la perspectiva voastră ideală și întrebați-vă: „Ce ar cauta un pacient ideal în Google pentru a găsi o clinica stomatologica...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #8 De ce trebuie să urmăriți toate conversiile de pe paginile de vânzare

  În capitolele anterioare ți-au fost prezentate detalii importante despre paginile de vânzare, structura acestora, definiția USP-ului și cele șase elemente ale acestuia.   În continuarea articolelor trecute, în prezentul material îți va fi prezentat motivul pentru care trebuie să urmăriți conversiile de pe paginile de vânzare și ce reprezintă o conversie.   Ce este o conversie?   Una dintre cele...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #7 Ce este un USP și care sunt elementele esențiale

  Ce este USP?   Reprezintă propunerea unică de vânzare, este „lucrul” care te face unic pe piață -  este ceea ce pot primi pacienții de la voi, pe care nu le mai pot găsi nicăieri. Puteti de asemenea sa  o numiți „propunerea de valoare”.   Având un USP clar vă oferă un răspuns puternic pentru aceste întrebări:   În ce mod ești diferit de concurenții tăi? De ce să vin la...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #6 Cum se creează pagini de vânzare care transformă curiozitatea în $

  “Construiește-ți bine pagina de vânzare, structurând-o astfel încât să prezinte ce este mai bun din ceea ce ai de oferit.”   Acum că ați înțeles ce este o pagină de vanzare și de ce aveți nevoie de ea, să ne uităm la cum arată o pagină de vânzare bună.   Care este cea mai eficientă metodă de a atrage un potențial pacient interesat de serviciile clinicii voastre?   De exemplu,...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local
1
2