Articole
Dentistul și Preotul
Imaginează-ți cum ar fi ca pacienții să vină la tine și să accepte planul de tratament fără să mai ceară o a doua opinie. Să nu pună la îndoială nimic din ceea ce îi spui și să îți arate un respect ieșit din comun. Aceasta nu este o fantezie, este o realitate care se întâmpla acum 30 de ani. Oamenii nu ieșeau din cuvântul dentistului așa cum ascultau cu sfințenie de preot. ...
Promovarea implantului dentar nu a dat rezultate? Uite de ce!
În ultimele 12 luni MarketDent a realizat sute de campanii și pagini de vânzare pentru zeci de clinici și cabinete stomatologice. Ceea ce am observat în această perioadă este că unele tratamente dau rezultate foarte bune (sute de cereri de la pacienți noi în fiecare lună), iar altele dau rezultate mai slabe. Desigur, localitatea în care se află clinica precum și imaginea (frecvența promovării)...
Stomatologia ca afacere
Am văzut dentiști care caută informații despre afaceri, însă nu vor să admită că sunt într-o afacere. Ei consideră că Stomatologia nu este o afacere. Iar asta este o mare greseală. Astfel, deși găsesc multe idei, nu le implementează deoarece ei cred că Stomatologia este diferită. O altă greșeală este că ei își îndreaptă atenția în altă parte. Ei iau banii făcuti în...
Pericolul la care este supusă o clinică stomatologică
Sunt unii dentiști care spun că sunt mulțumiți cu situația lor actuală. Ei nu urmăresc cele mai noi trenduri în marketing, nu se interesează de ultimele tehnologii, etc. Pur și simplu merg în virtutea inerției. Însă asta îi pune în mare risc, deoarece lumea în care trăim evoluează. La un moment dat, piața va decide că nu mai ești relevant și se va întâmpla...
Sfatul dentistului și Promovarea online
Sfatul pe care îl dai pacienților are sens și este valoros: “Atunci când nu vii la consultația periodică, situația danturii se agravează și astfel te costă mai mult.” Însă la fel este valabil și sfatul: “Atunci când nu te promovezi constant, vei fi împins la un moment dat de nevoie, iar atunci va fi prea scump.” Iata motivele: #1 Cu o floare nu se face primavară ...
Evoluția Dentistului (și ce învățăm din asta)
Ca să prevedem Viitorul trebuie să analizăm Trecutul, spunea odata un mare înțelept. Așadar, cine era dentistul în trecut, cum a evoluat și încotro se îndreaptă? La inceput, când nu exista profesia de dentist, nevoia îi împingea pe oameni să apeleze la cineva care îi putea ajută să scoată dintele care provoca durere. Apoi, stomatologia a devenit o știință. Și uite...
Diferența dintre Marketingul și Reclama unei Clinici Stomatologice
Cei mai mulți cred că Marketingul și Reclama sunt același lucru. Nu este deloc așa! O să îți explic imediat diferențele, însă mai întâi ține cont de următorul aspect important: Dacă Marketingul nu funcționează, Reclama nu are nicio șansă! Să începem cu niște definiții de bază: Reclama presupune folosirea unei platforme (Radio, TV, Internet) pentru transmiterea unui...
Este bine să copiezi Oferta altei Clinici Stomatologice?
Asta poate o bănuiești, însă nimeni nu ți-o spune: De fiecare dată când promovezi o ofertă, există câteva clinici care analizează sau discută oferta ta. Uneori își spun: “Îmi place oferta lor, hai să facem și noi una asemănătoare. Sigur le merge bine cu ea, dacă o promovează atât de mult.” Întrebarea este: Dacă o clinică copiază oferta altei clinici,...
Cel mai bun impact la vizitele din Google pe site-ul Clinicii tale Stomatologice
Imaginează-ți că poți afișa un mesaj pe site-ul tău în funcție de ceea ce caută potențialul pacient în Google. De exemplu, dacă a căutat în Google "Implant dentar" și a ajuns pe site-ul tău, un mesaj ca cel de mai jos i se va afișa la câteva secunde: Această acțiune, precum și multe altele se pot realiza prin Marketing Automatizat. AFLĂ MAI MULTE Vrei să te...
Marketing Automatizat pentru Clinicile Stomatologice
Marketingul automatizat este o unealtă nouă care permite clinicii tale să comunice cu pacientul atunci când este interesat, fără nicio implicare din partea personalului. Să vedem câteva exemple: Pacientul vizitează pagina de tratament implant la 12 noaptea. Sistemul îl identifică și îi trimite un e-mail oferindu-i mai multe info despre implant. Pacientul vizitează de mai multe ori pagina de implant...
Cât ar trebui să aloce un Dentist pentru Marketing?
Când vine vorba de Marketing, sunt Dentiști care spun că urăsc să investească în acest domeniu. Însă știi cine nu uraște Marketingul? Clinicile stomatologice care au ajuns în top. Ele înțeleg importanța de a fi mereu în mintea pacienților. Așadar, care este bugetul pe care ar trebui să îl aloci Marketingului? Procentul recomandat este undeva între 2% și 10% din...
INFOGRAFIC: Procesul de Vânzare în Clinicile Stomatologice
În infograficul de mai jos este prezentată schema procesului de vânzare a unei clinici stomatologice: Pentru a-ți crește clinica trebuie să urmărești și să îmbunătățești toate cele 7 aspecte reprezentate de săgețile roșii. Vrei să te ajutam? Alege unul din pachetele de mai jos: Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să...
Cum se pregatesc Clinicile Stomatologice pentru ultimul trimestru 2019
<solicita> Sau descarca ebook-ul: "Ce fac Clinicile Stomatologice de top pentru a cuceri noi cote de piata"
Marketing pentru dentisti? E usor daca stii la cine sa apelezi
Marketingul, la fel ca si stomatologia, presupune o afacere in care trebuie sa investeti incontinuu. Investesti in oameni pentru a fi sigur ca ai alaturi de tine o echipa capabila cu care sa stii ca poti creste. Investesti in cursuri de specializare deoarece niciodata cunostintele pe care le ai nu sunt suficiente in aceste domenii. Intotdeauna apare o tehnica noua de marketing sau o tehnologie moderna pentru un serviciu stomatologic. ...
Cum se lanseaza o clinica stomatologica?
Nu este un secret faptul ca inceputul este mereu greu atunci cand o companie/ firma se lanseaza, cu atat mai mult cand este vorba despre un domeniu ce vizeaza sanatatea publicului tinta, cum este o clinica stomatologica. Totodata, stim cu totii ca inceputul este cel mai riscant si este si momentul cand cele mai multe firme esueaza in incercarea de a intra pe piata. Acest articol te va ajuta sa stii ce pasi trebuie sa urmezi atunci cand iti lansezi o...