smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Un ghid pentru dentisti:Ce să întrebați fiecare agenție de marketing dentar online cu care discutați

Un ghid pentru dentisti: Ce să întrebați fiecare agenție de marketing dentar online cu care discutați.              Vă gândiți să investiți resurse într-o agenție de marketing dentar online pentru a vă ajuta în eforturile de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)?      Asigurați-vă că le adresați întâi aceste întrebări.     Această...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Marketing prin email

    8 sfaturi pentru a atrage mai mulți pacienți folosind marketingul prin email pentru medicii stomatologi.                    Un cabinet stomatologic nu așteaptă pur și simplu să vină pacienți pe ușă.       Orice clinică stomatologică de succes va face tot posibilul să atragă noi prospecți, de la cărți de vizită digitale pentru medicii stomatologi la marketing prin email....

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Parteneriatul dinamic: Medicul dentist și igienistul dentar într-un cabinet stomatologic

    În lumea stomatologiei noastre, colaborarea armonioasă între medicul dentist și igienistul dentar este crucială pentru furnizarea de servicii excepționale de îngrijire orală. Împreună, igieniștii dentari și medicii dentist formează un parteneriat dinamic care asigură o îngrijire cuprinzătoare a pacienților, acceptare eficientă a cazurilor, sănătate orală optimă, ceea ce poate duce la...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Site-ul pentru Dentiști REINVENTAT

Totul în jurul nostru evoluează! Telefoanele sunt mai bune, mașinile mai performante, tehnologia dentară poate realiza un dinte în 60 de minute, etc. De aceea, este normal ca și site-urile pentru dentiști să evolueze.   Împreună cu echipa mea de programatori și designeri am regândit fiecare detaliu al unui site pentru dentiști. Iată câteva exemple: SEO Titan - Scopul articolelor este să genereze trafic...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Consultație Stomatologică sau de Vânzare?

În email-ul anterior am spus că toate cele 3 părți trebuie să fie implicate în campania de marketing. Și nu doar asta. Inclusiv abordarea trebuie să fie diferită. Am să dau un exemplu. Atunci când un medic oferă consultație stomatologică, se întâmplă următoarele lucruri:   Pacientul trebuie să aibă radiografie Consultația poate dura 30-50 minute Consultația se plătește   Aceste 3 lucruri creează...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Slăbitul și creșterea Cabinetului Stomatologic

  Toată lumea știe ce are de făcut pentru a slăbi: mănânci mai puțin și faci mai mult sport. Cu toate acestea, nu toata lumea aplică această regulă de bază. De ce? Pentru că vine cu sacrificii (renunți la mâncarea care îți place, aloci timp pentru sport)   Unele persoane chiar încep să facă aceste sacrificii dar renunță repede deoarece nu vad rezultate rapid sau pur și simplu le este greu să le...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

În cât timp vor dispărea cabinetele stomatologice mici

  Mai întâi, vreau să știi că ceea ce urmează să îți spun NU este doar opinia mea. In fiecare săptămână susțin aproximativ 50 de întâlniri pe zoom cu medici stomatologi. Din când în când, mai apare subiectul cabinetelor mici. Însă, săptămâna trecută, acest subiect a fost adus în discuție mult prea des de către medicii stomatologi. Și nu mă refer la cei care au o echipă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cât ar trebui să aloce un Dentist pentru Marketing

  Când vine vorba de Marketing, sunt Dentiști care spun că urăsc să investească în acest domeniu. Însă știi cine nu uraște Marketingul? Clinicile stomatologice care au ajuns în top. Ele înțeleg importanța de a fi mereu în mintea pacienților.    Așadar, care este bugetul pe care ar trebui să îl aloci Marketingului? Procentul recomandat este undeva între 2% și 10% din încasări,...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cum să nu mai pierzi pacienți NICIODATĂ!

  Poate că investești în reclamă sau poate că obții multe recomandări. Însă clinica ta nu va prospera dacă nu reușești să păstrezi pacienții.   Degeaba generezi 100 de pacienți noi pe lună dacă 70 din aceștia nu mai revin. De aceea trebuie să ai un model de lucru și o misiune axată pe păstrarea pacienților.   Iată care este rolul fiecăruia din echipa ta:   Rolul Doctorului Explică pacientului la finalul...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Au loc schimbari majore pe piata stomatologica

  Poate ca nu esti la curent cu ceea ce se intampla pe piata stomatologica sau poate ca ai observat deja niste schimbari. Indiferent cum, lucrurile nu stau pe loc.   Pacientii sunt mai selectivi Clinicile stomatologice discuta despre cum sa atace piata in 2023 Companii mari vor incepe sa investeasca in domeniul stomatologic   Cu siguranta stomatologia nu va mai fi la fel in anii urmatori.   Un singur lucru iti va oferi...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Spune STOP reducerilor de pret in Stomatologie

  Cand incepi o campanie de promovare te gandesti sa faci o reducere?   De ce? Crezi ca asa vei atrage mai multi pacienti?   Dar oare asta nu e o strategie gresita?   Oare asta nu duce la irosirea de bugete (reclama) doar ca sa pierzi inca si mai mult (reducere de pret)?   Cand te gandesti la pacientul tau ideal, acesta este cel care vaneaza preturi si te compara cu ofertele altora? Sau este cel caruia i-ai trezit curiozitatea si l-ai...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cum sa atragi si sa mentii pacienti cu ajutorul Abonamentelor Stomatologice

E timpul sa imbunatatesti fluxul de pacienti! Abonamentele Stomatologice sunt ideale pentru ca aduc o crestere previzibila a cabinetului tau si o siguranta ca pacientii se reintorc, chiar si in perioade dificile.   Iata doar cateva subiecte pe care le vom dezbate la webinar: 1. Cine sunt pacientii ideali pentru abonamente stomatologice Sunt doar 3 categorii de pacienti care isi doresc un abonament stomatologic   2. Cand si cum sa prezinti...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cum să eviți cei 7 pași greșiți în marketingul pentru medicii pedodonți

“În primul rând, nu răni!”   Pentru mulți, va fi surprinzător că aceste cuvinte familiare nu apar în Jurământul lui Hippocrate. Părintele medicinei moderne a înaintat o idee similară într-una din scrierile sale, care sună cam așa:   „Declară trecutul, diagnostică prezentul și prezice viitorul. Iar în ceea ce privesc afecțiunile, fă un obicei din două lucruri: să ajuți, sau cel...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Mesaje de Marketing care chiar atrag Pacienții

  În e-mail-ul anterior ți-am spus că scopul unei reclame este să vândă click-ul.   Acum îți voi arăta cum să creezi acele mesaje de marketing care trezesc curiozitatea, determinându-i pe pacienți să dea click.   Aceste mesaje nu le vei găsi la marea majoritate a cabinetelor și clinicilor stomatologice deoarece nu cunosc strategia pe care ți-o voi expune în continuare.   Aplicarea sfaturilor de mai...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Scopul reclamei pentru Dentiști este să … (află răspunsul)

  Prin reclamă plătești pentru vizibilitate și atenție.   Vrei ca potențialii pacienți să afle de tratamentele tale și să vină la clinică.   De aceea, s-ar putea să cazi în capcana de a crede că scopul reclamei este de a vinde tratamentele.   Nimic mai greșit.   Scopul reclamei este de a vinde click-ul!   Cu alte cuvinte, scopul reclamei este de a fi suficient de provocatoare și de interesantă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica