smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Mesaje de Marketing care chiar atrag Pacienții

  În e-mail-ul anterior ți-am spus că scopul unei reclame este să vândă click-ul.   Acum îți voi arăta cum să creezi acele mesaje de marketing care trezesc curiozitatea, determinându-i pe pacienți să dea click.   Aceste mesaje nu le vei găsi la marea majoritate a cabinetelor și clinicilor stomatologice deoarece nu cunosc strategia pe care ți-o voi expune în continuare.   Aplicarea sfaturilor de mai...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Scopul reclamei pentru Dentiști este să … (află răspunsul)

  Prin reclamă plătești pentru vizibilitate și atenție.   Vrei ca potențialii pacienți să afle de tratamentele tale și să vină la clinică.   De aceea, s-ar putea să cazi în capcana de a crede că scopul reclamei este de a vinde tratamentele.   Nimic mai greșit.   Scopul reclamei este de a vinde click-ul!   Cu alte cuvinte, scopul reclamei este de a fi suficient de provocatoare și de interesantă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Dentistul și Preotul

  Imaginează-ți cum ar fi ca pacienții să vină la tine și să accepte planul de tratament fără să mai ceară o a doua opinie.   Să nu pună la îndoială nimic din ceea ce îi spui și să îți arate un respect ieșit din comun.   Aceasta nu este o fantezie, este o realitate care se întâmpla acum 30 de ani.   Oamenii nu ieșeau din cuvântul dentistului așa cum ascultau cu sfințenie de preot.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Promovarea implantului dentar nu a dat rezultate? Uite de ce!

  În ultimele 12 luni MarketDent a realizat sute de campanii și pagini de vânzare pentru zeci de clinici și cabinete stomatologice.   Ceea ce am observat în această perioadă este că unele tratamente dau rezultate foarte bune (sute de cereri de la pacienți noi în fiecare lună), iar altele dau rezultate mai slabe.   Desigur, localitatea în care se află clinica precum și imaginea (frecvența promovării)...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Stomatologia ca afacere

  Am văzut dentiști care caută informații despre afaceri, însă nu vor să admită că sunt într-o afacere.   Ei consideră că Stomatologia nu este o afacere. Iar asta este o mare greseală.   Astfel, deși găsesc multe idei, nu le implementează deoarece ei cred că Stomatologia este diferită.   O altă greșeală este că ei își îndreaptă atenția în altă parte. Ei iau banii făcuti în...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Pericolul la care este supusă o clinică stomatologică

  Sunt unii dentiști care spun că sunt mulțumiți cu situația lor actuală.   Ei nu urmăresc cele mai noi trenduri în marketing, nu se interesează de ultimele tehnologii, etc.   Pur și simplu merg în virtutea inerției.   Însă asta îi pune în mare risc, deoarece lumea în care trăim evoluează.   La un moment dat, piața va decide că nu mai ești relevant și se va întâmpla...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Sfatul dentistului și Promovarea online

  Sfatul pe care îl dai pacienților are sens și este valoros: “Atunci când nu vii la consultația periodică, situația danturii se agravează și astfel te costă mai mult.”   Însă la fel este valabil și sfatul: “Atunci când nu te promovezi constant, vei fi împins la un moment dat de nevoie, iar atunci va fi prea scump.”   Iata motivele:   #1 Cu o floare nu se face primavară  ...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Evoluția Dentistului (și ce învățăm din asta)

  Ca să prevedem Viitorul trebuie să analizăm Trecutul, spunea odata un mare înțelept.    Așadar, cine era dentistul în trecut, cum a evoluat și încotro se îndreaptă?   La inceput, când nu exista profesia de dentist, nevoia îi împingea pe oameni să apeleze la cineva care îi putea ajută să scoată dintele care provoca durere.   Apoi, stomatologia a devenit o știință. Și uite...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Diferența dintre Marketingul și Reclama unei Clinici Stomatologice

  Cei mai mulți cred că Marketingul și Reclama sunt același lucru. Nu este deloc așa!   O să îți explic imediat diferențele, însă mai întâi ține cont de următorul aspect important: Dacă Marketingul nu funcționează, Reclama nu are nicio șansă!   Să începem cu niște definiții de bază:    Reclama presupune folosirea unei platforme (Radio, TV, Internet) pentru transmiterea unui...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Este bine să copiezi Oferta altei Clinici Stomatologice?

  Asta poate o bănuiești, însă nimeni nu ți-o spune:   De fiecare dată când promovezi o ofertă, există câteva clinici care analizează sau discută oferta ta.   Uneori își spun: “Îmi place oferta lor, hai să facem și noi una asemănătoare. Sigur le merge bine cu ea, dacă o promovează atât de mult.”   Întrebarea este: Dacă o clinică copiază oferta altei clinici,...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cel mai bun impact la vizitele din Google pe site-ul Clinicii tale Stomatologice

  Imaginează-ți că poți afișa un mesaj pe site-ul tău în funcție de ceea ce caută potențialul pacient în Google. De exemplu, dacă a căutat în Google "Implant dentar" și a ajuns pe site-ul tău, un mesaj ca cel de mai jos i se va afișa la câteva secunde:     Această acțiune, precum și multe altele se pot realiza prin Marketing Automatizat.   AFLĂ MAI MULTE   Vrei să te...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Marketing Automatizat pentru Clinicile Stomatologice

  Marketingul automatizat este o unealtă nouă care permite clinicii tale să comunice cu pacientul atunci când este interesat, fără nicio implicare din partea personalului.   Să vedem câteva exemple:   Pacientul vizitează pagina de tratament implant la 12 noaptea. Sistemul îl identifică și îi trimite un e-mail oferindu-i mai multe info despre implant. Pacientul vizitează de mai multe ori pagina de implant...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cât ar trebui să aloce un Dentist pentru Marketing?

  Când vine vorba de Marketing, sunt Dentiști care spun că urăsc să investească în acest domeniu.   Însă știi cine nu uraște Marketingul? Clinicile stomatologice care au ajuns în top.   Ele înțeleg importanța de a fi mereu în mintea pacienților.   Așadar, care este bugetul pe care ar trebui să îl aloci Marketingului?   Procentul recomandat este undeva între 2% și 10% din...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

INFOGRAFIC: Procesul de Vânzare în Clinicile Stomatologice

În infograficul de mai jos este prezentată schema procesului de vânzare a unei clinici stomatologice:     Pentru a-ți crește clinica trebuie să urmărești și să îmbunătățești toate cele 7 aspecte reprezentate de săgețile roșii.   Vrei să te ajutam? Alege unul din pachetele de mai jos:   Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cum se pregatesc Clinicile Stomatologice pentru ultimul trimestru 2019

  <solicita>   Sau descarca ebook-ul: "Ce fac Clinicile Stomatologice de top pentru a cuceri noi cote de piata"  

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica