Un ghid pentru dentisti:Ce să întrebați fiecare agenție de marketing dentar online cu care discutați
Un ghid pentru dentisti: Ce să întrebați fiecare agenție de marketing dentar online cu care discutați.
Vă gândiți să investiți resurse într-o agenție de marketing dentar online pentru a vă ajuta în eforturile de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)?
Asigurați-vă că le adresați întâi aceste întrebări.
Această informație este un ghid pentru dentisti. Odată ce veți citi aceste informații, veți înțelege ce întrebări să adresați fiecărei agenții de marketing dentar online cu care discutați.
Vrei să îți explic SEO-ul pentru domeniul stomatologic?
Indiferent de agenția cu care te asociezi, relația ta trebuie să se bazeze pe încredere. Mai precis, trebuie să ai încredere că:
-Au în vedere cele mai bune interese ale cabinetului tău stomatologic și obiectivele practice.
-Oferă un randament al investiției tale
-Aplică strategii de marketing digital dovedite a fi de succes
-O agenție bună nu va fi dezinformatoare sau va adăuga stres și confuzie inutilă în viața ta. Dacă o agenție în care ești interesat nu poate explica clar și simplu despre SEO-ul pentru domeniul stomatologic - și strategiile pe care intenționează să le utilizeze - cum poți să ai încredere în ei pe parcursul relației noastre?
-V-a deține cabinetul meu stomatologic dreptul asupra muncii pe care o realizați?
-Indiferent de tipul de lucrare pe care o face o agenție pentru cabinetul tău stomatologic, ar trebui să păstrezi dreptul asupra acesteia.
-Asigură-te că ai întotdeauna controlul asupra următoarelor elemente, chiar și în cazul în care relația cu agenția se întrerupe:
*Site-urile web stomatologice
*Articolele din blog sau alte resurse scrise
*Reclamele Google și alte campanii sau conturi de publicitate plătită, inclusiv date istorice
*Numele de domeniu și găzduirea site-ului tău web
*Toate proprietățile web și conturile de social media
*Lucrați cu mulți alți medici dentiști?
O agenție cu experiență în colaborarea cu alți medici dentiști va avea abilitățile, cunoștințele și resursele necesare pentru a ajuta cabinetul dvs. să atingă obiectivele propuse. De asemenea, vor putea oferi referințe și recenzii de la alte cabinete dentare care au avut succes cu agenția.
Colaborați cu alți medici dentiști în orașul meu?
Nu ar trebui să vă faceți griji cu privire la faptul dacă compania dvs. de marketing dentar online are în vedere cele mai bune interese ale cabinetului dvs.
Lucrați doar cu o agenție angajată față de dumneavoastră. Într-o zonă dată, doar un singur cabinet poate obține poziția #1 pe Google. Nu doriți ca agenția să fie angajată să vă ajute să ajungeți acolo? Dacă lucrează cu un alt cabinet stomatologic concurent, vor avea întotdeauna cele mai bune interese în vedere pentru dumneavoastră?
Care este planul dvs. pentru a ajuta cabinetul meu să atragă noi pacienți?
În timp ce fiecare strategie va fi diferită, majoritatea vor include o combinație dintre următoarele:
Marketing de conținut
Modificări tehnice ale structurii website-ului pentru a îmbunătăți poziționarea în căutările Google
Managementul reputației online - maximizarea recenziilor cu 5 stele
Strategia dvs. ar trebui să fie specifică și unică pentru dumneavoastră, bazată pe o combinație dintre prezența dvs. online actuală, obiective și concurența locală.
Ai vre-o intrebare pentru mine?
La fel de important ca întrebările pe care le adresați este și ceea ce vă întreabă ei pe dumneavoastră. Asigurați-vă că vă pun întrebări înțelepte precum:
Cine este pacientul dvs. perfect?
Ce obiective aveți pentru cabinetul dvs. în următorii 1/5/10 ani?
Cu cine concurați - și ce vă diferențiază cabinetul de ceilalți?
Ați mai colaborat vreodată cu o agenție? Cum a fost acea experiență?
Angajeazăți subcontractori și freelanceri?
Nu lucrați niciodată cu o agenție care are mai mulți vânzători decât experți în marketing digital. Aceste tipuri de agenții probabil depind de subcontractori externi care s-ar putea să nu aducă aceeași calitate și expertiză pe care ați fost promiși.
Cele mai bune agenții au o echipă internă de experți care lucrează împreună sub același acoperiș. Asigurați-vă că orice agenție cu care lucrați are experți specializați în:
Strategia și crearea de conținut
Design web
SEO (optimizare pentru motoarele de căutare)
Publicitate plătită
Cum voi ști dacă ceea ce faceți obține rezultate?
Când te asociezi cu o agenție, nu ar trebui să rămâi în ceață în privința modului în care ești prezentat online. Asigură-te că agenția pe care o alegi îți oferă actualizări regulate cu privire la:
Rezumate ale muncii și succeselor lor
Statistici și date detaliate despre progres
Strategie și planuri pentru viitor
Cât de implicat voi fi în procesul de marketing online?
Orice agenție excelentă va dori implicarea ta în procesul lor. În timp ce agenția va efectua lucrările practice, va trebui să fii disponibil pentru a oferi feedback, a furniza informații despre cabinetul tău și serviciile oferite, și să aprobe lucrări precum conținutul, campaniile publicitare și alte lucruri importante.