Spune STOP reducerilor de pret in Stomatologie
Cand incepi o campanie de promovare te gandesti sa faci o reducere?
De ce? Crezi ca asa vei atrage mai multi pacienti?
Dar oare asta nu e o strategie gresita?
Oare asta nu duce la irosirea de bugete (reclama) doar ca sa pierzi inca si mai mult (reducere de pret)?
Cand te gandesti la pacientul tau ideal, acesta este cel care vaneaza preturi si te compara cu ofertele altora? Sau este cel caruia i-ai trezit curiozitatea si l-ai motivat sa vina la cabinet fara a apela la reduceri?
Oare reducerea nu este mai bine primita atunci cand i-o oferi pacientului in cabinet?
De ce niciun cabinet stomatologic nu a beneficiat de o crestere uimitoara datorita reducerilor de pret?
Oare reducerea de pret nu inseamna lipsa de creativitate in promovare?
Daca totusi faci o reducere, este facuta in mod strategic (de exemplu inclusa intr-un plan de abonament lunar)?
Exista cumva o strategie mai buna pentru atragerea de pacienti noi?
Daca aceste intrebari te-au pus pe ganduri, te invit sa rezervi o intalnire pe Zoom de 20 de minute, timp in care iti garantez ca vei vedea cu alti ochi promovarea!