smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Scopul reclamei pentru Dentiști este să … (află răspunsul)

 

Prin reclamă plătești pentru vizibilitate și atenție.

 

Vrei ca potențialii pacienți să afle de tratamentele tale și să vină la clinică.

 

De aceea, s-ar putea să cazi în capcana de a crede că scopul reclamei este de a vinde tratamentele.

 

Nimic mai greșit.

 

Scopul reclamei este de a vinde click-ul!

 

Cu alte cuvinte, scopul reclamei este de a fi suficient de provocatoare și de interesantă încât să îl determine pe utilizatorul Google sau Facebook să dea click pe reclama ta și nu să dea scroll mai departe.

 

Asta este tot ce vrem de la reclamă: un click!

 

Mai departe ține de strategia pe care am pregătit-o în acea campanie de promovare.

 

Poate îl direcționăm către o pagină de abonare unde poate descărca un e-book despre implant dentar. 

 

Scopul acelei pagini este de a vinde abonarea gratuită pentru a obține e-book-ul.

 

Poate îl direcționăm către o pagină de prezentare a tratamentului. 

 

Scopul acelei pagini este de a vinde o solicitare de programare.

 

Întotdeauna, în campania ta de promovare trebuie să pregătești mai mulți pași, iar fiecare pas are un anumit scop.

 

Primul scop, al reclamei, este de a vinde click-ul. Ultimul pas din campanie trebuie să vândă programarea la clinică.

 

Dacă vei încerca să vinzi direct din reclamă, vei pierde mulți pacienți valoroși, iar pe cei pe care îi vei obține totuși, nu vor fi suficient de motivați încât să vină la clinică.

 

În articolele următoare îți voi arăta exemple concrete.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitive, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.