smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Mesaje de Marketing care chiar atrag Pacienții

 

În e-mail-ul anterior ți-am spus că scopul unei reclame este să vândă click-ul.

 

Acum îți voi arăta cum să creezi acele mesaje de marketing care trezesc curiozitatea, determinându-i pe pacienți să dea click.

 

Aceste mesaje nu le vei găsi la marea majoritate a cabinetelor și clinicilor stomatologice deoarece nu cunosc strategia pe care ți-o voi expune în continuare.

 

Aplicarea sfaturilor de mai jos îți oferă oportunitatea de a te diferenția și de a atrage mai mulți pacienți decât celelalte clinici.

 

Uite de unde să începi:

 

Alege cuvântul cheie principal al tratamentului pe care vrei să îl promovezi. Să presupunem că este vorba de "fațete dentare".

 

Acum începe să cauți discuții pe forumuri, articole, rețele sociale, etc. Vezi ce spun pacienții.

 

Pont! Caută în Google așa: inurl:forum "fatete dentare"

 

Citește cu atenție ce întreabă pacienții, care sunt convingerile lor și notează ideile principale într-un tabel cu 3 coloane: Dorințe, Dureri și Obstacole.

 

Vezi mai jos cum am organizat noi pentru fațete dentare:

 

 

 

 

După cum vezi, acum ai o idee mult mai bună despre ce spun și gândesc pacienții legat de fațete dentare.

 

Asta îți permite să creezi mesaje de marketing care nu pot fi ignorate.

 

Cum faci asta? Ca un avocat! Îți pregătești replicile pentru fiecare mesaj lăsat de pacienți.

 

Iată mai jos câteva exemple:

 

 

Aceste mesaje sunt mult mai de impact, nu?

 

Creează o astfel de listă și folosește mesajele în postări și reclame.

 

De preferat este să se realizeze și o pagină de vânzare care să păstreze mesajul menționat în reclamă, urmând apoi să convingă pacientul să vină la clinică.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitive, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.