smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Importanta flyerelor in crestera popularitatii clinicilor stomatologice

   Unul dintre aspectele importante pentru medicii stomatologi care tocmai si-au deschis un cabinet il reperezinta numarul pacientilor care in perioada de inceput este foarte mic.

   Traim intr-o perioada competitiva in ceea ce priveste domeniul medical. De exemplu, exista foarte multe clinici stomatologice care se deschid in fiecare an, de aceea una dintre cele mai mari frici ale medicilor este teama de a ramane in anonimat. Clinicle sau cabinetele stomatologice care sunt la inceput de drum trebuie sa gaseasca o modalitate prin care sa faca cunoscute atat serviciile lor, cat si tehnologia de care pacientul poate benefica.

 

   Echipa MarketDent va pune la dispozitie o multitudine de idei si planuri prin care clinica dumneavoastra poate ajunge foarte cunoscuta si prin care poate ajunge la un profit foarte mare.

   Insa, in acest articol dorim sa va prezentam o modalitate foarte simpla si destul de putin costisitoare pe care clinicile noi o pot folosi pentru a-si creste popularitatea si numarul de pacienti.

   Nu este de ajuns sa aveti avantajul unei tehnologii moderne sau pacientul sa beneficieze de o multitudine de servicii in cadrul cabinetului dumneavoastra. Aceste aspecte sunt foarte greu de observat. Desi ati investit foarte mult intr-o aparatura de ultima generatie, acest lucru este aproape neimportant daca nu exista reclama care sa includa aceste avantaje de care beneficiaza pacientul.

  

   Astfel, dorim sa va prezentam cateva aspecte ale reclamei prin flyere pentru clinicile stomatologice.

  

Indiferent despre ce modalitate de reclama este vorba, clientul nostru doreste sa-i raspundem la cinci intrebari:

1.    Cum contribuie flyerele la promovarea clinicii stomatologice?

2.    Ce presupune acest tip de reclama?

3.    Ce obiective se doresc a fi atinse in urma acestei reclame?

4.    Ce fel de pacienti atrage acest tip de reclama?

5.    Ce garantie am ca prin aceasta modalitate voi atrage mai multi pacienti?

   Aceste intrebari trec si prin mintea unui medic stomatolog care apeleaza la reclama prin flyere pentru clinicile stomatologice. Astfel, o sa incepem prezentarea aspectelor ce au legatura cu acest tip de reclama tocmai raspunzand la aceste intrebari.

 

 

Intrebarea 1. Cum contribuie flyerele la promovarea clinicii stomatologice?

 

   Raspunsul din partea noastra este unul foare simplu: INOVATIE.

   Daca reclamele de la TV sau radio au inceput sa fie toate la fel si sa aiba acelasi mesaj si poveste, reclamele prin flyere pentru clinicile stomatologice pot fi intotdeauna diferite. Forma pliantului poate fi diferita mereu, mesajele sunt intotdeauna schimbate in functie de ce serviciu se doreste a fi evidentiat, ofertele sunt mereu altele.

Exista sute de mii de reclame pe internet, insa acestea nu vor putea nicodata sa fie vizualizate de toti oamenii, deoarece cu un simplu click ei pot inchide reclama de pe site. Reclama de la TV? Omul poate in orice moment sa schimbe programul. Si exemplele pot continua.

   In schimb, reclama prin flyere pentru clinicile stomatologice au un procent de 70% reusita comparativ cu alte metode de promovare.

          

Intrebarea 2. Ce presupune acest tip de reclama?

 

   Reclama prin flyere presupune un design de calitate, o grafica buna si un mesaj perfect. Mergand pe premisa “Vorba multa, saracia omului”, textul de pe flyer trebuie sa fie scurt si la obiect, insa foarte bine structurat. Ideile trebuie sa fie alese cu grija.

   Flyerul presupune o descriere succinta a unei clinici sau a unui serviciu din cadrul clinicii ori o oferta de care un pacient poate beneficia plus informatiile de baza: numarul de contact, adresa (se poate imprima chiar si o harta pe verso). Pe scurt, detaliile care il fac pe cel care citeste textul sa isi faca o programare.

 

Intrebarea 3. Ce obiective se doresc a fi atinse in urma acestei reclame?

 

Obiectivele unei reclame prin flyer sunt urmatoarele:

·         Evidentierea unei anumite oferte de care oamenii trebuie sa beneficieze.

·         Informarea acestora despre o clinica noua.

·         Oferirea unor informatii despre serviciile unei clinici deja existente.

·         Un apel clar la actiune (programare).

·         Eliminarea temerilor – asupra preturilor serviciilor – consultație gratuită sau pret redus.

·         Motivatia de a actiona in beneficiul danturii pacientului.

 

Intrebarea 4. Ce fel de pacienti atrage acest tip de reclama?

 

   Orice reclama are un public tinta pe care doreste sa il atraga. Partea interesanta a flyerelor este ca ele se pot axa si pe pacientii unei clinici (daca acestea sunt in holul unui birou de receptie), dar si pe orice alta categorie de oameni (daca acestea sunt distribuite in alte locatii).

 Intrebarea

Intrebarea 5. Ce garantie am ca prin aceasta modalitate voi atrage mai multi pacienti?

 

   Garantii de 100% pacienti noi nu exista in niciun tip de reclama. Am avut cazuri in care flyere impartite au avut succes iar in altele nu. Insa, garantia pe care echipa noastra o are este aceea ca rezultatele se vor cunoaste, chiar daca, in anumite cazuri, implica rabdare pentru un rezultat grandios.