Facebook Marketing: 3 Pasi de urmat pentru ca postarile pe Facebook sa iti aduca pacienti noi
Asa cum am explicat si in articolele precedente, Facebook Marketing tine de tot ceea ce inseamna a-ti promova clinica stomatologica pe Facebook.
Cu ajutorul acestei retele de socializare, retea care este in topul celor mai utilizate de oameni, iti poti promova clinica stomatologica destul de usor si deloc costisitor.
Acesta este poate cel mai mare beneficiu pe care Facebook Marketing ti-l ofera. Pe langa alte platforme, Facebook este cel mai putin costisitor.
Ceea ce e foarte bine pentru cabinetele stomatologice noi pe piata.
In acest articol ne-am propus sa iti oferim 3 pasi cu ajutorul carora sa iti imbunatatesti structura postarilor pe Facebook. Este bine de stiut ca pentru a atrage pacienti la clinica ta oamenii trebuie sa fie bine informati si la curent cu tot ceea ce pot beneficia in urma unei consultatii, respective tratament.
Postarile pe Facebook pot avea un impact foarte mare asupra deciziei unui potential pacient de a veni la cabinetul tau stomatologic.
De aceea tu trebuie sa iei in considerare mai multe aspecte:
PASUL 1: POSTARILE TREBUIE SA FURNIZEZE INFORMATIA DORITA DE PACIENT
Facebook Marketing te ajuta sa iti faci reclama, dar nu sa iti si formezi postarile.
Textele, imaginile trebuie sa fie alese de tine cu mare grija. Orice postare este o sansa sa atragi pacienti. Iar, tu nu trebuie sa o pierzi pe niciuna.
De aceea, trebuie sa te gandesti despre ce anume vrei sa fi o postare, apoi sa formezi textul, iar in cele din urma sa alegi imaginea potrivita descrierii tale.
Descriereile unei postari pot consta in:
- Informatii asupra unui serviciu/ tratament din cadrul clinicii tale stomatologice.
- Informatii despre aparatura pe care clinica ta o foloseste pentru tratamentele care asigura zambetul perfect pacientului tau.
- Oferte sau reduceri de care pacientii pot beneficia.
- Detalierea unor cazuri stomatologice – aceste pot atrage usor pacientii deoarece nimic nu este mai convingator decat tratamentele unor oameni care au va rezultat final o dantura perfecta.
- Evenimente ale clinicii tale stomatologice – astfel de postari te ajuta sa iti popularizezi cabinetul stomatologic.
PASUL 2: FOLOSESTE UN LIMBAJ CAT MAI SIMPLU
Postarile de pe pagina clinicii tale stomatologice trebuie sa fie scrise folosind un limbaj cat mai simplu. Oamenii care citesc informatiile din postarile tale pe Facebook trebuie sa inteleaga ceea ce vrei tu sa evidentiezi.
Stim ca esti un medic stomatolog foarte bun, insa tine minte ca pacientii tai nu sunt specializati in acest domeniu. De aceea incearca sa eviti exprimarile dificile in care folosesti termeni din domeniul stomatologic. Acest lucru este o greseala ce poate avea ca rezultat final indepartarea pacientilor de clinica ta, nu apropierea.
PASUL 3: PROGRAMEAZA-TI POSTARILE
Facebook Marketing te ajuta sa gasesti publicul tinta, insa tu trebuie sa stii cum sa fii “omul potrivit la momentul potrivit”.
Urmareste cu atentie cand anume postarile tale au o rata mai mare de vizibilitate. Daca observi ca lumea este mai activa dupa amiaza sau in weekend, atunci iti poti programa postarile sa fie publicate la o anumita ora si data.
Asigura te ca vei ajunge in topul celor mai bune clinici!
Solicita o propunere si impreuna cu echipa MarketDent vei gasi cel mai bun plan de marketing care iti va asigura evolutia!