Descrierea unui cabinet stomatologic
Este bine sa constientizam faptul ca, in zilele noastre, mediul online reprezinta o mare parte din viata unui om.
Pe internet se gasesc sute de mii de informatii, din diferite domenii care sunt concepute sa usureze viata unui om.
Faptul ca online-ul a devenit deja un subiect despre care toata lumea lumea stie reprezinta un avantaj pentru toate domeniile de munca, deoarece reprezinta un mediu perfect unde acestea se pot promova si isi pot face reclama.
Rezultatul? Atragerea unui public tinta, public care sa devina client.
Am spus mai sus ca mediul online este o modalitate perfecta de promovare. Exact asta nu trebuie sa ii lipseasca cabinetului sau clinicii tale de stomatologie: o pagina online. O pagina a clinicii de unde incepe de fapt consolidarea relatiei medic-pacient. De ce? O sa explic in cele ce urmeaza.
Din perspectiva unui vizitator online, pagina clinicii tale reprezinta o foarte buna modalitate prin care acesta poate vizita clinica virtual. Echipa, serviciile, turismul dentar, tarifele, totul poate fi cunoscut de catre vizitator pe site-ul clinicii. Tocmai de aceea este esential pentru buna dezvoltare a cabinetului ca informatiile ce se prezinta pe site sa fie cat mai bine structurate incat sa atraga pacientii spre o consultatie.
Sunt cateva categorii care trebuie neaparat sa apara pe pagina clinicii (cel mai bine in bara de sus la home page) pentru ca pacientul sa fie 100% informat despre tot ceea ce poate beneficia in cadrul cabinetului:
1. “Despre Noi” – aceasta categorie contine o prezentare a clinicii si a echipei de specialisti care se ocupa cu redarea zambetului pacientului.
2. “Cazuri Clinice” – categoria unde se prezinta cele mai importante cazuri de care echipa clinicii s-a ocupat pentru a schimba viata pacientului. Se pot folosi si imagini “inainte si dupa tratament” cu scopul de a-i demonstra vizitatorului ca rezultatele sunt semnificative si se vad perfect.
3. “Servicii” – poate cel mai important component al unui site. Este categoria unde sunt necesare informatii bine detaliate despre ceea ce se desfasoara in clinica. Fiecare servciu trebuie sa fie evidentiat intr-un limbaj prin care pacientul sa is idea seama de ce poate beneficia in cadrul unui tratament.
4. “Tarife” – dupa ce afla cu exactitate tot ceea ce clinica ofera (o echipa serioasa, servicii de calitate, tehnologie moderna etc.) vizitatorul va fi interest sa afle si preturile unei consulatii sau unui anumit serviciu. Se pot include oferte, reduceri sau chiar tratamente in rate pentru ca rata de castig al unui client sa creasca semnificativ.
5. “Blog” – este bine sa va ajutati pacientii sa ramana in legatura cu cele mai noi schimbari pe care le faceti in clinica sau sa le puneti la dispozitie informatii din domeniul stomatologiei.
6. “Contact” – Bineinteles, dupa ce pacientul constientizaza ca face cea mai bun alegere in a va alege echipa pentru sanatatea sa orala, categoria “contact” este cea mai buna cale de a gasi informatiile legate de numarul de telefon, adresa sau chiar o harta unde se explica exact unde este pozitionata clinica.
Daca inca nu ai o pagina online a clinicii stomatologice, nu trebuie sa te ingrijorezi. Echipa MarketDent te poate ajuta in formarea unui site unde vor fi expuse intr-un mod profesionalist toate avantajele din interiorul ei.