Cum se lanseaza o clinica stomatologica?
Nu este un secret faptul ca inceputul este mereu greu atunci cand o companie/ firma se lanseaza, cu atat mai mult cand este vorba despre un domeniu ce vizeaza sanatatea publicului tinta, cum este o clinica stomatologica.
Totodata, stim cu totii ca inceputul este cel mai riscant si este si momentul cand cele mai multe firme esueaza in incercarea de a intra pe piata.
Acest articol te va ajuta sa stii ce pasi trebuie sa urmezi atunci cand iti lansezi o clinica stomatologica, iti va pune ordine in ganduri si in viitoarele actiuni si iti va asigura un loc in randul clinicilor stomatologice din orasul tau.
Acesti pasi ai lansarii unei clinici stomatologice i-am facut noi, de multe ori, cu succes, impreuna cu cei care ne-au contactat.
Hai sa-i parcurgem:
1. Lansarea clinicii stomatologice trebuie anuntata online si offline cu mult inainte de lansarea propriu-zisa.
Asadar, pentru acest lucru vei avea nevoie de flyere si brosuri care sa anunte lansarea, plasate strategic in locuri pe care le frecventeaza publicul tau tinta.
De asemenea, lansarea poate fi anuntata si prin bannere locale, reclame la TV sau la radio, in functie de bugetul pe care-l va aloca fiecare clinica atunci cand vine vorba de lansare.
2. Un website bine pus la punct, care sa inspire incredere inca de la prima accesare contituie o piatra ce atarna greu in formarea primei pareri a pacientului.
Spunem asta deoarece telul oricarei campanii de marketing online este acela de a redirectiona cat mai multi vizitatori catre site-ul tau, cu scopul ca, in final, acestia sa se transforme din vizitatori in pacienti.
Mai mult decat atat, stim ca toate drumurile duc la site. Orice material publicitar, flyer, reclama folosita, brosura va directiona pacientii catre site.
Website-ul trebuie sa ofere garantie si seriozitate.
3. Pagina de lansare a clinicii stomatologice este un pas foarte important.
Anunta lansarea cu “surle si trambite” si impresioneaza publicul tinta cu serviciile, dentistii, tehnologiile pe care le pui la dispozitia lor. Prin asta vei putea atrage si programa pacientii chiar dinainte de a deschide. Cum am facut-o noi aici:
Prezentarea medicilor ce vor face parte din echipa clinicii este un aspect foarte important.
Pacientii sunt oameni, iar oamenii se ghideaza dupa emotii si dupa sentimentul sigurantei atunci cand iau o decizie.
Faptul ca ei vad cine lucreaza in noua clinica, le vad chipul si numele, le ofera un plus de incredere si garantie a calitatii serviciilor.
4. Ofera promotii, surprize si beneficii de lansare.
Chiar si o mica promotie va atrage un client ce se va transforma in clientul tau permanent,care la randul lui te va recomanda, daca a avut o exprienta placuta in clinica.
Mai mult decat atat, este important sa le aduci la cunostinta potentialilor clienti ca beneficiile sunt valabile doar pe perioada lansarii. Astfel, ei vor simti presiunea timpului si teama de a pierde un beneficiu ii va face sa actioneze acum.
5. Creeaza eveniment de lansare/ o zi a portilor deschise la noua clinica, astfel oamenii vor putea intra in contact cu serviciile, echipa, fara nicio obligatie sau cost.
Evenimentul va trebui anuntat si in mediul online, prin creearea unui eveniment si pe pagina de Facebook a clinicii.
Urmarind acesti pasi, clinica stomatologica Dentexpert Boutique a fost lansata cu success si a reusit sa atraga inca de la inceput pacienti pentru programari si au devenit constienti de serviciile premium ale clinicii.
Este recomandat pentru clinica ta stomatologica sa folosesti si tu o echipa specializata pe toata perioada lansarii, fiind o perioada importanta si solicitanta. Asadar, daca vrei sa te ajutam in lansarea clinicii tale, contacteaza-ne! Te vom ajuta cu drag.