Cum Sa Obtii Mai Multe Recomandari Si Recenzii De La Pacientii Tai Fara Nicio Investitie
Incep acest articol prin a face diferenta dintre recenzie si recomandare. O recomandare este atunci când cineva spune altcuiva că ar trebui să meargă la o anumită afacere pentru serviciile lor. De fapt, ei spun altcuiva că această afacere este minunată și de ce o vor iubi. Nu este nimic mai bun decât o recomandare pentru orice afacere. Cu toate acestea, o recenzie este următorul lucru bun.
O recenzie este atunci când cineva isi face timp să caute online și să spună publicului despre o afacere, astfel încât alții să știe despre acea afacere. O recenzie bună este de asemenea o modalitate buna de obținerea a unei recomandări, dar sincer, prima varianta vă ajuta să aduceți mai mulți pacienți noi.
Pentru un cabinet stomatologic, aceste cuvinte pot fi folosite interschimbabil. Dar ceea ce este important este că pe oricare dintre ele o veti cere, trebuie să vă amintiți să o cereți în mod regulat. Tu și echipa ta ar trebui să solicitati recomandari sau recenzii de la pacienți în fiecare zi, de multe ori pe zi, din mai multe motive. De ce?
În primul rând, pacienții nu se gândesc să le vorbeasca oamenilor din jurul lor despre medicul dentist în viata de zi cu zi, așa că trebuie să le reamintim. În al doilea rând, se presupune că dentistul lor are deja suficienți pacienți și că medicul dentist nu caută mai mult.
În cele din urmă, numai o persoană care iese des in oras va împărtăși în mod regulat cu alții despre locurile excelente in care a avut o experienta placuta, cum ar fi cabinetul stomatologic. Numai un procent mic de oameni sunt așa, astfel încât pentru cei care nu sunt atât de ieșiți, trebuie să li se amintească să împărtășească vestea bună.
Pe internet puteti gasi mai multe strategii prin care puteti actiona pentru a cere recomandari, dar sincer, nimic nu are un impact mai mare asupra unui pacient decât un membru al echipei care îi cere o recomandare. Când cineva vă cere să faceți ceva, aveți tendința să va amintiți. O solicitare personală nu se îngropă printre o mulțime de alte lucruri cotidiene. Prin urmare, este important ca echipa să întrebe pacienții în fiecare zi.
Pentru a face acest lucru eficient, trebuie să vă asigurați că două lucruri se întâmplă:
1) Echipa dvs. caută momentul potrivit și locul potrivit pentru a cere recomandari pacienților. Dacă o fac ca parte a unui “scenariu” și nu pare natural, pacienții o vor găsi ca fiind neplăcuta și mai mult decât probabil, cererea nu va fi eficientă.
Cel mai bun moment pentru a cere o sesizare sau o revizuire este să întrebați pacienții după ce au spus ceva pozitiv despre cabinetul dvs., despre unul dintre membrii echipei sau despre medicul dentist. Când un pacient spune ceva pozitiv, membrul echipei ar trebui să răspundă imediat cu o mulțumire și apoi să-i ceară să împărtășească acele informații.
Se poate suna ceva de genul acesta: “Mulțumesc, doamna Popescu , pentru complimentul despre cabinetul nostru legat de respectarea orelor de programare. Întotdeauna încercăm să facem tot posibilul pentru a respecta timpul pacienților. Ne-ar plăcea sa ne spuneti dacă aveti cunostinte care la fel ca dvs, ar aprecia acest lucru. Căutăm întotdeauna mai mulți pacienți noi ca dvs, așa că ne-ar plăcea dacă ați spune despre noi si altorape care îi cunoașteți sau daca puteți posta o recenzie online despre cabinetul nostru pentru a ajuta la răspândirea vestii“.
2) Amintiți personalului în mod regulat despre recomandari cereți-i să li se adreseze. Cabinetul stomatologic devine atât de agitat în timpul zilei și toată lumea are responsabilitatea de a-și face treaba. De multe ori cererea unei recomandari sau a unei recenzii nu vine în minte in mod natural.
De asemenea, la fel ca și pacienților, nu tuturor membrilor echipei le este confortabil sa ceara o recomandare. Prin urmare, fiecare persoană din echipa dvs. ar trebui să practice aceasta cere până când se simt confortabil, iar cabinetul dvs. ar trebui să facă lucruri pentru a vă asigura că le este amintit în fiecare zi.