Cum să nu mai pierzi pacienți NICIODATĂ!
Poate că investești în reclamă sau poate că obții multe recomandări. Însă clinica ta nu va prospera dacă nu reușești să păstrezi pacienții.
Degeaba generezi 100 de pacienți noi pe lună dacă 70 din aceștia nu mai revin. De aceea trebuie să ai un model de lucru și o misiune axată pe păstrarea pacienților.
Iată care este rolul fiecăruia din echipa ta:
- Rolul Doctorului
Explică pacientului la finalul fiecărui tratament pentru ce ai vrea să se programeze data viitoare.
Ai putea să spui ceva de genul: "Ok, Marian. Am terminat cu tratamentul și totul arată perfect. Aș vrea să ne vedem iar în septembrie pentru a vedea dacă totul se păstrează la fel sau, daca apar mici probleme, să le rezolvăm din timp."
- Rolul Asistentei
Se asigură că pacientul este programat pentru următoarea vizită. Niciun pacient nu ar trebui să plece fără a fi reprogramat!
- Rolul Recepționistei
Personalul din recepție este responsabil cu programarea membrilor de familie ale pacienților.
Menținerea pacienților activi este o muncă de echipă! Cea mai bună metodă de a opri pacienții să te părăsească este să nu le oferi niciun motiv să facă asta. Toată echipa trebuie să fie responsabilă pentru a menține pacienții activi. Discută rolurile cu echipa ta și implementează imediat. Clinica ta merită asta!
Vrei să angajezi o echipă de marketing la prețul unui singur angajat?
Urmarești online activitatea și rezultatele online. Venim cu uneltele necesare și experiența noastră. Nu este nevoie să ne instruiești. Știm tot ce trebuie pentru a obține rezultatele pe care ți le dorești.