smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Care este bugetul dentistilor pentru marketing?

   In urma experientei acumulate de a lungul timpului, echipa noastra a observat ca exista doua categorii de dentisti:

 

1.   Dentistii care sunt constienti ca fara ajutorul unei echipe de marketing nu vor cunoaste niciodata punctul maxim al clinicii lor.

 

2.   Dentistii care desi sunt constienti de acest aspect, nu vor sa investeasca intr-un plan complex de marketing, gandidu-se ca este o pierdere de bani.

       Acest tip de dentistI se bazeaza doar pe recomandarile pacientilor. Nu este un lucru gresit, insa, indiferent de cat de multi pacienti vin la tine din recomandari, marketingul iti ofera in plus un lucru pe care recomandarea nu ti-l poate garanta: numarul 1 in topul clinicilor.

 

   Nu te astepta niciodata sa ajungi in randul clinicilor din moment ce urasi sa investesti in Marketing, adica in procesul de popularizare al clinicii tale.

 

    Clinicile stomatologice care au ajuns in top inteleg foarte bine importanta de a ramane mereu prezenta in mintea pacientilor. Tocmai de aceea si-au dat seama ca fara un plan de marketing bine structurat, nu este posibil asa ceva.

 

Asadar, care este bugetul pe care ar trebui sa il aloci Marketingului?

Procentul recomandat este undeva intre 2% si 10% din incasari, in functie de stadiul in care te afli.De exemplu, daca lucrezi la capacitate maxima ar trebui sa reduci bugetul, sa cresti capacitatea sau sa cresti preturile.

 

Ce ar trebui sa includa un buget de Marketing?

1. Reclama (Expunerea mesajelor la cat mai multi potentiali pacienti)
2. Creativitatea (Realizarea mesajelor ce urmeaza a fi expuse, articole, etc.)
3. Analiza si Strategia (Unde te afli, care sunt urmatorii pasi)
4. Unelte (Website, gazduire, email marketing, etc.)
5. Trainuirea personalului (Cum sa fidelizeze pacientii, cum sa obtina recomandari, etc.)

   Reclama trebuie sa ruleze continuu. Nu doar cu oferte, ci si cu informatii. Trebuie sa fii mereu prezent.

   Insa, reclama nu are efectul dorit daca nu reusesti sa trezesti curiozitatea si interesul pentru ce ai de oferit. Deci Creativitatea are un rol important aici.

   Cand toate aceste actiuni ruleaza, trebuie constant sa analizezi Rezultatele si sa imbunatatesti printr-o noua Strategie.

   Cand vine vorba de Unelte, ar trebui sa investesti cateva mii de euro pentru un site bine gandit. 

   Noul site poate sa aduca un plus de 10-30 pacienti noi pe luna, in functie de zona in care te afli.

   Cat despre Trainuirea personalului, rezultatele se pot vedea imediat atunci cand au invatat cateva tehnici simple de comunicare cu pacientii.

   Ceea ce dorim noi sa evidentiem este ca Marketingul reprezinta o investitie esentiala pentru Dentisti. Fara el nicio clinica nu poate creste.

 

Noi suntem raspunzatori de reclama clinicii tale stomatologice in timp ce tu castigi mai multi pacienti. Deci, in final, ajungi sa te bucuri de un profit mai mare si de pacienti care se vor intoarce cu placere la consultatie, in timp ce noi ne gandim cum sa ajungi numarul 1 in topul clinicilor stomatologice.

 

Vrei sa te ajutam? Alege unul din pachetele de mai jos:

 

   

   Planul Go Faster

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la inceput de drum sau pentru cele care doresc sa atraga rapid un numar cat mai mare de pacienti.

 

 

   Planul Be Stronger

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt intr-un mediu foarte competitiv, iar acum isi doresc sa se diferentieze pe piata pentru a atrage mai usor pacienti.

 

 

   Planul Play Bigger

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienti, insa acum isi doresc sa treaca la urmatorul nivel.

 

 

   Planul Total Domination

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o crestere importanta in ultimii ani, iar acum isi doresc sa fie numarul 1 pe piata.