8 ponturi pentru blog-ul tau stomatologic
In prezent, exista multa informatie medicala pe internet.
Pentru clinicile stomatologice locale si clinicile mai mici, poate fi dificil sa se faca cunoscute.
Dar nu imposibil, in special atunci cand acestea investesc in crearea si optimizarea unui blog stomatologic.
Studiile arata ca unul din fiecare doi adulti care detin un smartphone il folosesc pentru a cauta informatii legate de sanatate.
In timp ce posibilii pacienti cauta pe internet informatii despre problemele stomatologice cu care se confrunta, clinica ta va putea fi reperata?
Poti sa postezi continut mult, zi de zi, dar daca informatiile nu sunt ceea ce pacientii cauta, nu vei avea parte de vizualizari.
Iata cateva ponturi pentru ca blog-ul tau stomatologic sa iti aduca pacienti:
1. Stabileste care este publicul tau tinta. Pentru cine scrii.
Intreaba-te ce tip de oameni ar putea fi interesati de blog-ul tau stomatologic. Gandeste-te la varsta lor, la nivelul lor de educatie, starea lor de sanatate. Adapteaza continutul blog-ului, pentru ca informatiile sa fie relevante.
Daca clinica ta are ca public tinta un spectru larg de pacienti, este ok sa scrii articole pentru fiecare in parte.
2. Scrie despre anumite subiecte specifice, nu scrie generalitati.
Este mult mai probabil ca pacientii sa caute informatii despre o anumita problema sau un anume tratament. De exemplu, cineva cu dinti ingalbeniti va cauta articole despre albirea dintilor, nu despre reguli de igiena orala.
Trebuie sa te gandesti ce intrebari tasteaza oamenii in Google si apoi sa le raspunzi printr-un articol pe subiect.
Scopul este ca atunci cand apasa enter, blogul clinicii tale sa fie printre primele rezultate ce apar in Google.
3. Scrie pe intelesul pacientilor.
Evita termenii medicali si informatiile ce nu sunt absolut necesare. Vrei ca cititorii tai sa poata citi usor continutul articolului, nu sa creezi confuzie si plictiseala.
Scrie ca si cum ai fi in fata lor.
4. Adauga cuvinte cheie articolelor tale.
Gandeste-te ce cuvinte cheie sunt cel mai des tastate de pacienti, cand cauta informatii.
De exemplu: tratament parodontoza.
Include aceleasi cuvinte cheie de mai multe ori pe parcursul unui articol, pentru a creste sansele ca acesta sa apara in primele pagini la cautarea in Google.
Incearca sa importi din programe specifice cuvinte si propozitii cheie, foarte des cautate in Google, pentru a merge la sigur.
5. Foloseste tactici de geo-targetare.
Pentru ca pacientii din orasul tau si cele din apropiere sa iti citeasca articolele de blog, mentioneaza pe parcursul articolului locatia clinicii tale si cateva puncte de interes din apropiere.
6. Posteaza articole regulat, frecvent.
Articolele postate pe blog-ul tau stomatologic trebuie sa contina informatii proaspete, noi, de maxim interes actual.
7. Include un call-to-action.
In incheierea fiecarui articol, indeamna-ti cititorii sa se programeze pentru o consultatie, sa te contacteze pentru informatii mai detaliate, sa vina direct in clinica ta.
Apelurile la actiune sunt menite sa ii faca pe client sa iti treaca pragul si sa revina la tine ori de cate ori au o problema stomatologica.
Din ce in ce mai multi oameni se bazeaza pe internet pentru a lua decizii in privinta tratamentelor stomatologice si a prezentarii la stomatolog.
In aceste conditii, un blog stomatologic farte bine realizat are un mare potential de a atrage pacienti noi si de a fideliza pacientii actuali.
8. Pentru rezultate foarte bune, foloseste surse externe specializate care sa administreze blog-ul tau stomatologic.
Ca pacient, nu ti-ai dori ca un medic nespecializat in implantologie sa iti insereze un implant dentar, nu-i asa?
La fel ar trebui sa iti doresti si ca blog-ul tau sa fie „crescut” cu grija, de oameni specializati in marketing-ul online stomatologic.